اریکسن: نمی خواهم در اینتر نیمکت نشین باشم، انتظارات از من زیاد است

به گزارش تور آلمان ارزان، هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر از نیمکت نشینی اش در این تیم ایتالیایی مسرور نیست.

اریکسن: نمی خواهم در اینتر نیمکت نشین باشم، انتظارات از من زیاد است

به گزارش خبرنگاران، کریستین اریکسن با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) تیم ملی فوتبال دانمارک مقابل ایسلند در لیگ ملت های اروپا، با اشاره به بیرون ماندنش از ترکیب اصلی اینتر گفت: نمی خواهم کل فصل نیمکت نشین باشم. امیدوارم آنتونیو کونته و باشگاه اینتر هم قصدی برای این کار نداشته باشند. فصلی شلوغ با بازی های زیاد خواهد بود، از این رو انتظار دارم که این فصل بازی کنم. نیمکت نشینی خوب نیست و وقتی بازیکنی باتجربه تر می گردد، تحملش هم بابت نیمکت نشینی کم می گردد.

این هافبک دانمارکی که در زمستان اخیر با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از تاتنهام به اینتر ملحق شد و در این مدت به خصوص پس از دوران قرنطینه صندلی ثابتی در ترکیب تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته نداشته است، صحبت های خود را این طور ادامه داد: انتظارات از من زیاد است، طرفداران فکر می کردند که من باید در هر بازی کارهای متفاوتی انجام دهم، اما این اتفاق رخ نداد. به همین خاطر است که آنها با دیدی متفاوت به من نگاه می نمایند. پس از دوران قرنطینه فراز و نشیب هایی داشته ام. من آغاز خوبی با اینتر در ابتدای پیوستنم به این تیم داشتم و حالا شرایط جدیدی را تجربه می کنم.

اریکسن 28 ساله که گفته می گردد در آخرین روز از پنجره نقل وانتقالات تابستانی اخیر پیشنهاد پیوستن قرضی اش به تیم های بوروسیا دورتموند و هرتابرلین را رد نموده است، در این مورد گفت: چیزی در این مورد از مدیربرنامه هایم نشنیدم و پیشنهادی وجود نداشت. به برآورد های رسانه ها عادت نموده ام، اما نمی توانم بگویم کدام شایعات درست و کدام نادرست هستند. در روز پایانی نقل وانتقالات خبری نبود و یک روز عادی برای من بود، چون اتفاقی رخ نداد.

این هافبک دانمارکی که تا سال 2024 با اینتر قرارداد دارد، تا به امروز در 28 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و چهار گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1468

به "اریکسن: نمی خواهم در اینتر نیمکت نشین باشم، انتظارات از من زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن: نمی خواهم در اینتر نیمکت نشین باشم، انتظارات از من زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید