اقامت در قدیمی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام (تور هلند)

به گزارش تور آلمان ارزان، هیچ نقطه ای بهتر از پل های شهر برای تماشای شلوغی کانال های آمستردام وجود ندارد و با پروژه تازه هتل سوئیت ها (SWEETs Hotel) دوستداران آمستردام می توانید یک قدم به آب نزدیکتر شوند. این طرح تازه ساختمان های کوچک در امتداد پل های شهر که به خانه های پلی معروف بودند را به سوئیت های هتل مجلل تبدیل نموده که هر کدام از دیدنی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام ویژگی های متمایز خود را دارند. اولین بنا از قدیمی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام در دهه 1600 میلادی در امتداد پل راه آهن شهر برای نظارت بر ترافیک قایق ها در داخل و خارج از شهر ساخته شده است. امروزه بسیاری از این ساختمان های تاریخی خالی هستند. در حال حاضر به لطف همکاری بین طراحان نوآور فضا، مواد و بنیانگذاران هتل و سفارت فرهنگی لویید، معروف ترین سوئیت خانه پلی آمستردام هر کدام با ویژگی متمایز خود برای جذب کسانی که به اینجا سفر می نمایند، دوباره طرح ریزی شده اند.

اقامت در قدیمی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام (تور هلند)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

تاریخ حیات

گروه فضا و ماده و هتل لوید آمستردام برای هفت سال روی پروژه ر نموده است. یکی از بنیانگذاران به نام سوزان اوکسنار به CNN Travel گفت: فضا و ماده را ما به عنوان یک سازنده و هتلدار مفاهیم عجیب می شناختیم. آن ها پیش ما آمدند و با هم این طرح را برای ساخت یک هتل شروع کردیم. هدف تبدیل همه 28 خانه پلی به سوئیت های دو نفره مجلل بو. تغییرات اساسی در اتاق ها، در حالی که تمایز و ظاهر تاریخی آن ها حفظ گردد. نتیجه چه شد؟ یک تجربه منحصر به فرد که اجازه می دهد تا مهمانان در یک قطعه از تاریخ آمستردام اقامت نمایند. قدمت دیدنی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام، Amstelschutsluis به سال 1673 می رسد. اوکسنار می گوید: اینجا واقعا قدیمی است. تنها جایی که می توانید با قایق بیایید. البته، قدیم ها همه با قایق به خانه های پلی می آمدند. نگهبانان شهر در آنجا مستقر بودند و کار آن ها این بود که پل ها را باز نمایند و ببندند و مردم را به داخل و خارج از شهر عبور می دادند. اوکسنار شرح می دهد: در زمان قدیم مردم به شهر وارد می شدند و آن ها مجبور می شدند که در خانه پلی وقت بگذرانند، نگهبانان پل نیز قفل را برای آن ها باز می کردند و می بستند. آمستردام دارای 1281 پل فوق العاده ای است که در سراسر شهر پراکنده اند. اقامت در یک خانه پلی اجازه می دهد تا گردشگران دور از شلوغی معمولی، وجه دیگری از شهر را ببینند. اوکسنار شرح می دهد: معروف ترین سوئیت خانه پلی آمستردام شگفت انگیز است زیرا آن ها در سراسر شهر، در هر محله ای که شما فکرش را بکنید، هستند: شرق، غرب، شمال، جنوب. این نه تنها یک خانه است بلکه گردشگران را ترغیب می نماید که به محله های دیگر هم سر بزنند.

داستان آمستردام

هر خانه پلی در سبک های معماری و قدمت متمایز است و مزه خودش را دارد: از یک پل سه طبقه در شمال آمستردام تا خانه ای مربوط به دهه 1950 در جردن، در سبک قدیمی مدرسه آمستردام. اوکسنار می گوید: این خانه ها از دوره های مختلف معماری هستند. داستان واقعی چگونه شکل گرفتن آمستردام را می گویند. البته این تنوع در سبک به معنی بازسازی تمام ویژگی ها، چالش خود را دارد. اوکسنار می گوید که ترمیم تاریخی در خصوص پرسش های کلیدی خاصی است: معماری چه چیزی به ما می دهد؟ چطور می توانیم از معماری که از قبل موجود است، استفاده کنیم؟ هر بار که آن ها به یک ویژگی نو می رسند، تیم به مکان می رود تا ببیند چگونه می توان خانه پلی را قابل سکونت و مجلل کرد. اوکسنار می گوید: ما آن را پیک نیک طراحی می نامیم. نتیجه این است که خانه های پلی از هم متمایز می شوند. اوکسنار می گوید: همه آن ها دارای ویژگی کاملا متفاوت هستند، هم در خارج و هم در داخل. هیچ یک از آن ها یکسان نیست. بعضی مواقع موانعی تکراری وجود دارد. لوازم حمام همواره مشکل ساز است. هیچ آشپزخانه ای وجود ندارد اما یک یخچال کوچک، لوازم قهوه و چای و ظروف هست. تصور این است که این یک هتل است. اتاق ها فقط در سراسر شهر پخش می شوند. پس چگونه می توانید اتاق را برای اقامت انتخاب کنید؟ اوکسنار می گوید: گاهی اوقات مردم آمستردام دوست دارند یکی از این خانه ها را در محله ای که در آن بزرگ شده اند، انتخاب نمایند یا مردم به نوعی قدمت خانه یا منظره یا داخل خانه را می پسندند. بعضی از خانه های پلی نیز آرامتر هستند. بعضی دیگر مهمانان را به وسط پر جنب و جوش آمستردام راهنمایی می نمایند.

شادی محض

اوکسنار می گوید مهمانان از تجربه لذت می برند و جذابیت های دلخواه خود را پیدا می نمایند. او می گوید: مردم از کلمه gelukkig به هلندی استفاده می نمایند و این کلمه به معنای مسروری است اما واقعا مسرور. اوکسنار یادآور می گردد که بازسازی ساختمان های تاریخی یا غیر معمولی به محلی برای اقامت، بویژه در هلند به طور فزاینده ای رایج شده است. او شرح می دهد: من فکر می کنم ما سنت دیرینه ای در ترمیم ساختمان های مهم داریم.او بعلاوه می گوید که تمایل کلی ما به اقامت در مکان های تاریخی به عطش جمعی ما برای داشتن تعطیلات متمایز ربط دارد: کجا می توانید چیزی بهتر از آنچه در یک مکان تاریخی هست، تجربه کنید؟ چه این یک تاریخ شخصی باشد یا در این مورد، اجازه دهید بگوییم، تاریخ کاری؟ من فکر می کنم مردم در پی تجربه کردن هستند. نه تنها تجربه خوابیدن درجایی، بلکه تجربه چیزی.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2412

به "اقامت در قدیمی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام (تور هلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در قدیمی ترین سوئیت خانه پلی آمستردام (تور هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید