برترین تفریحات رایگان در وین

به گزارش تور آلمان ارزان، پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد وین قصد داریم کمی شرح درباره این شهر مجذوب کننده بدهیم!

برترین تفریحات رایگان در وین

مرکز کشور اتریش (Austria) یکی از زیباترین شهرهای اروپا است، و فرهنگ غنی آن مورد توجه همگان است. با خواندن این مطلب می توانید با بودجه ای بسیار کم تمام جذابیت های دوست داشتنی وین (Vienna) را ببینید و خاطرات زیبایی را برای خود رقم بزنید. با مجله خبرنگاران همراه باشید. خرید بلیط هواپیمای تهران وین

سه شنبه از موزه مک (MAC) تماشا کنید

این موزه شگفت انگیز مجموعه ای متنوع از عجیب ترین شی های هنری را دارد که شما را مبهوت خود می نمایند. بیشتر گالری در تمام طول سال دایر هستند و موضوعاتی نظیر معماری، طراحی و مد را به نمایش می گذارند. عصر سه شنبه، که بازدید از تمام گالری ها برای عموم مردم رایگان می باشد را برای بازدید از این موزه انتخاب کنید.

در دانوب (Danube) آب تنی کنید

رود طویل دانوب که از میان آلمان (Germany)، اتریش، اسلواکی (Slovakia) و مجارستان (Hungary) راه فراری از گرمای طاقت فرسایی است که در تابستان بر وین چیره می شود. ساحل این رود برای بیشتر مردم محلی، محلی برای وقت گذرانی است، آن ها با نوشیدنی های خنک به آنجا می ایند و از خنکای آب رود لذت می برند. جزیره دانوب مکانی محبوب برای آفتاب گرفتن است، این جزیره دارای پلاژ های خانوادگی و قسمتی برای صخره نوردی دارد، که تمام این امکانات برای عموم مردم رایگان می باشد.

سینمای سرباز

در طول تابستان در تمام سطح شهر سینماهای سربازی دایر می شوند که فیلم هایی با ژانرهای متنوع را به نمایش می گذارند. شکلات اتریشی

موزه های وین

اولین شنبه هر ماه، بسیاری از موزه ها در سراسر شهربدون ذریافت وجه درهای خود را به روی عموم مردم باز می نمایند. از این دست موزه ها می توان به کارلس پلاتز (Karlsplatz)، رومر (Romer)، مک و اوتو واگنر هفپایلون هیتزینگ (Otto Wagner Hofpavillon Hietzing) اشاره نمود.

یک لیوان آبنوشید

آب وین به علت کیفیت فوق العاده اش زبان زد خاص وعام است. آب شهر مستقیما از چشمه های کوهپایه های آلپ تامین می شود، که حدود 36 ساعت بدون پمپ طول می کشد تا به مرکز شهر برسد. می توانید لیوانی آب از 900 فواره های رایگان شهر امتحان کنید.

باغ ها و پارک ها

از آبراه های تمیز کاخ شون برون (Schonbrunn) و بلودر (Belvedere) گرفته تا طبیعت بکر جنگل های وین، این شهر منظره ها بسیار زیبایی دارد. کفش های پیاده روی خود را به پا کنید پیاده به گشت و گذار در شهر بپردازید.

با دوچرخه شهر را بگردید

اجاره کردن یک دوچرخه از یکی از ایستگاه های دوچرخه در شهر برای چند ساعت اول رایگان و برای ساعات بعدی هم بسیار مقرون به صرفه است. شهر وین با مسیرهای دل باز برای دوچرخه و مسیرهای پر از برگ در کنار رودخانه دانوب برای دوچرخه سواری بسیار ایده آل است.

از تست رایگان غذا در نش مارکت لذت ببرید

در بازار قدیمی شهر وین که به قرن 16 بازمی شود قدم بزنید و از غذاهای سنتی اتریشی و ترکی که گاهی به رایگان ارایه می شوند لذت ببرید. نش مارکت که قدیمی ترین بازار وین است، آمیزه ای از فرهنگ و سنت می باشد که حتما باید زمانی را برای بازدید به آن اختصاص بدهید.

به تماشا یک اجرای اپرا بروید

تماشا یک اجرای اپرا، درخانه اپرای وین در فهرست تمام گردشگر هایی که به این شهر می فرایند وجود دارد. اما علت نمی شود که چون شما بودجه صرف چند صد یورو برای جایگاه ردیف اول را ندارید، این نمایش زیبا را از دست بدهید. خوشبختانه در تابستان، برای بازدیدنمایندگانی که توانایی خرید بلیط را ندارند در خارج خانه اپرا صفحه نمایشی با چند ردیف جایگاه قرار می گیرد. هرچند که اجراها با زیر نویس آلمانی پخش می شوند و کیفیت پخش به شرایط آب و هوا بستگی دارد.

[برای خرید بلیط هواپیما و هتل به صفحه اصلی خبرنگاران مراجعه کنید.]

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1971

به "برترین تفریحات رایگان در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفریحات رایگان در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید