اپل احتمالا آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی خواهد نمود

به گزارش تور آلمان ارزان، طی هفته های گذشته گزارش های مختلفی در رابطه با آیفون تاشو منتشر شده است. حالا طبق گزارش سایت MyDrivers، اپل احتمالا آیفون تاشو با قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس را جایگزین آیپد مینی خواهد نمود.

اپل احتمالا آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی خواهد نمود

چند روز قبل یک گزارش جدید این احتمال را عنوان کرد که آیفون تاشو احتمالا از قلم استایلوس پشتیبانی می نماید ولی معین نیست که آیا این قلم همان اپل پنسل فعلی خواهد بود یا اینکه اپل قرار است قلم دیگری را برای آن توسعه دهد. همچنین گفته می گردد نمایشگر انعطاف پذیر این گوشی بین 7.3 تا 7.6 اینچ خواهد بود.

گزارش سایت MyDrivers به عرضه این گوشی در سپتامبر 2022 اشاره نموده اما یکی دیگر از منابع اعلام نموده که عرضه این گوشی به سال 2023 موکول شده است. روی هم رفته با توجه به اینکه آیفون تاشو هزینه ساخت بالایی خواهد داشت، به احتمال زیاد اپل آن را جایگزین آیپد مینی نمی نماید. اما در هر صورت احتمالا اپل در آینده نزدیک ساخت آیپد مینی را متوقف خواهد نمود و آیپد دارای نمایشگر عظیم تر ولی با ابعاد مشابه نسل پنجم آیپد مینی جایگزین این گجت می گردد.

طی چند سال گذشته شایعات زیادی در خصوص آیفون تاشو مطرح شده است. سامسونگ با عرضه گلکسی فولد دشواری بسیار زیاد ساخت و بازاریابی چنین گوشی هوشمندی را نشان داد. اما همانطور که احتمالا می دانید، اپل همیشه رویکرد محافظه کارانه ای را برای فناوری های نوین اتخاذ می نماید و بعد از یادگیری اشتباهات شرکت های دیگر، در این زمینه دست به کار می گردد.

  • 5 کار که اپل در سال 2021 باید انجام دهد

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1713

به "اپل احتمالا آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید