ایراد بزرگ خادم به او لطمه زد، برخی گزینه ها در حد ریاست نیستند

به گزارش تور آلمان ارزان، اکبر فلاح در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه وزارت ورزش باید هر چه سریعتر به معرفی سرپرست فدراسیون کشتی اقدام کند، گفت: من همیشه از رسول خادم حمایت نموده ام و حتی با وجود عدم حضور در سیستم اجرایی فدراسیون و عدم همکاری با او همیشه گفته ام، خادم مدیر لایق و توانمندی است. اما او توجهی به نقدها نداشت و این یکی از ایرادات بزرگ خادم بود.

ایراد بزرگ خادم به او لطمه زد، برخی گزینه ها در حد ریاست نیستند

وی ادامه داد: یکی از همین ایرادات بزرگ خادم این بود که برخی از آدم های کوچک کشتی را بی جهت بزرگ کرد و در نهایت از همین جا هم ضربه خورد. مطمئنا اگر شما توانایی بسیار بالایی هم داشته باشید اما در اطرافتان از آدم های نه چندان توانمند استفاده کنید به اهدافتان نخواهید رسید. این مسایل باید مورد توجه سرپرست جدید فدراسیون قرار گیرد تا او نیز از افراد کارکشته و باتجربه استفاده کند. اینکه شما به عنوان مدیر وارد عمل شوید و رابطه را جایگزین ضابطه کنید، به جایی نخواهید رسید.

سرمربی اسبق تیم کشتی آزاد جوانان ایران در خصوص گزینه های جانشینی رسول خادم هم گفت: گزینه های متعددی در روزهای اخیر مطرح شده اند که به نظر من برخی از آنها به هیچ عنوان برای ریاست فدراسیون مناسب نیستند. البته این به معنی عدم توانایی آنها نیست، بلکه با توجه به شناختی نسبی که از آنها دارم مطمئنم آنها هم مثل رسول خادم به مشکل می خورند. البته یک گزینه بیشتر از گزینه های دیگر شانس دارد.

فلاح از امیررضا خادم به عنوان یکی از گزینه های مناسب یاد کرد و گفت: من سابقه همکاری با امیرخادم را ندارم و شاید در آینده هم با وی در فدراسیون کشتی همکاری نداشته باشم اما با توجه به سوابق و تجارب او می توان امیرخادم را یکی از گزینه های مناسب خواند. البته من سالهاست که ارتباط چندانی با او نداشتم و نظر خودم را بر پایه شناخت کلی از او در دوران ریاستش در فدراسیون کشتی و همچنین وزارت ورزش مطرح می کنم.

قهرمان اسبق کشتی دنیا گفت: البته هیچ بعید نیست وزارت ورزش گزینه مورد نظر خود را به عنوان سرپرست و رئیس در راس امور قرار دهد اما در کنار او یکی از همین گزینه های اهالی کشتی را هم معرفی کند تا گرفتار مسائل قبلی با رئیس جدید نشود.

وی در انتها گفت: آنچه مسلم است فردی باید در را امور فدراسیون کشتی قرار گیرد که مورد قبول این جامعه بزرگ باشد و بتواند تمامی گروه های کشتی را گردهم بیاورد. او باید تجربه خوبی در حوزه مدیریت ورزشی داشته باشد تا گرفتار سرنوشت، مدیران قبلی نشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 207

به "ایراد بزرگ خادم به او لطمه زد، برخی گزینه ها در حد ریاست نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد بزرگ خادم به او لطمه زد، برخی گزینه ها در حد ریاست نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید