زوار: با تیمی جوان در پی نمایشی زیبا و مجذوب کننده در جام باشگاه های آسیا هستیم، بخشی احتیاج به استراحت داشت

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم تکواندو کن گفت: در راستای سیاست های باشگاه با تیمی جوان و یکدست در پی ارائه نمایش مجذوب کننده و زیبا در جام باشگاه های آسیا هستیم.

زوار: با تیمی جوان در پی نمایشی زیبا و مجذوب کننده در جام باشگاه های آسیا هستیم، بخشی احتیاج به استراحت داشت

محمدرضا زوار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط باشگاه لوازم خانگی برای حضور در مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا گفت: تمرینات باشگاه کن از اواخر سال گذشته به صورت مستمر در بخش فنی، هوازی و بدنسازی با همراهی و همکاری کادر فنی و ورزشکاران با انگیزه تیم شروع شد و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر یک تیم جوان و یکدست را آماده حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا نموده ایم.

وی در مورد ترکیب جوان تیم کن توضیح داد: سیاست باشگاه کن همانند سال های گذشته اتکاء به نیروها و استعدادهای پرورش یافته در باشگاه است و با ایجاد بستر برای پشتوانه های تکواندو ایران، درصدد معرفی چهره های نو در امسال هستیم. همه کارشناسان و دست اندرکاران، از باشگاه کن به اسم یک باشگاه سازنده نام می برند و این موضوع، مسئولیت و انگیزه ما را برای ادامه همین جهت بیشتر می نماید.

سرمربی تیم کن گفت: نهاده شدن نام مهدی حاجی موسایی قهرمان 17 ساله نونهالان آسیا و یکی از پشتوانه های سبک وزن ایران در سال های آینده که از فیزیک مناسب برخوردار است و بعلاوه علیرضا نادعلیان یکی از تکواندوکاران با اخلاق، خوش فیزیک و با آیندهه جهت پشتوانه سازی در ادامه همین رویکرد و سیاست است و امیدوارم به اسم یک باشگاه سازنده همچنان شاهد شکوفایی تکواندوکاران بیشتری در تیم باشیم.

زوار اضافه کرد: همانگونه که در سال های اخیر، باشگاه کن در تمامی لیگ های کشور خود را به اسم یک مدعی معرفی نموده است. ضمن احترام به باشگاه های حاضر در جام باشگاه های آسیا که از کادر فنی مجرب و تکواندوکاران با کیفیت استفاده می نمایند، کوشش می کنیم تا با نمایش رقابت های زیبا و مجذوب کننده پس از وقفه یک ساله جام باشگاه های آسیا موجبات رضایت علاقه مندان ورزش المپیکی تکواندو را فراهم آوریم.

وی در مورد علت عدم حضور امیرمحمد بخشی در ترکیب این تیم گفت: بخشی یکی از بازیکنان آینده دار تکواندو ایران است که از رده نوجوانان با همراهی و همکاری استاد حسن فلاحی مربی زحمتکش شهرستان میانه،در باشگاه ما رشد و پرورش یافته است، اما پس از حضور طولانی مدت در اردوهای تیم ملی جهت حضور در مسابقات نمایشی المپیک، احتیاج به استراحت داشت. این موضوع مورد موافقت من و باشگاه نهاده شد و بلافاصله با تمهیدات در نظر گرفته شده، محمد مهدی عمادی، قهرمان نوجوانان دنیا را برای کسب تجربه بیشتر و بعلاوه ایجاد فضای مناسب جهت نمایش توانمندی هایش، جایگزین بخشی شد. ضمن اینکه بخشی همچنان با باشگاه قرارداد دارد.

سرمربی تیم تکواندو کن در مورد عدم استقبال کشورهای قدرتمند از مسابقات جام باشگاه های آسیا تاکید نمود: طبیعی است که مسائل و عوارض ویروس کرونا، محدودیت هایی را برای همه کشورها ایجاد نموده است که این مسائل در بعضی از منطقه ها، تاثیر بیشتری را گذاشت. با وجود این مسائل در امسال استقبال دیگر کشورها از این مسابقات بهتر از سال های قبل بوده و امیدوارم تا انتها زمان ثبت نام هم به تعداد شرکت نمایندگان اضافه کرده گردد.

زوار ادامه داد: امیدوارم با کوشش دست اندرکاران مسابقات در راستای ارتقاء کیفیت برگزاری در سال های آینده شاهد افزایش کمی و کیفی این رقابت ها باشیم. قطعاً این رقابت ها در کنار برگزاری منظم لیگ و بعلاوه قهرمانی کشور می تواند در معرفی نفرات شایسته و مستعد به مربیان تیم ملی یاری شایانی کند و از دل این مسابقات، نفراتی را که استحقاق حضور در تیم ملی را دارند شناسایی کرد.

وی در انتها گفت: از کوشش و زحمات همکاران و ورزشکاران باشگاه کن که در شرایط سخت کرونایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با انجام منظم تمرینات، شرایط خوبی را ایجاد کردند، قدردانی می کنم. بعلاوه از حمایت کامل مدیریت باشگاه که از برنامه های کادر فنی حمایت کردند و شرایطی را فراهم کردند تا با ارتباط بسیار مناسب بتوانیم در فضایی به دور از فشار و استرس، در جهت سازندگی ادامه دهیم، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2038

به "زوار: با تیمی جوان در پی نمایشی زیبا و مجذوب کننده در جام باشگاه های آسیا هستیم، بخشی احتیاج به استراحت داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوار: با تیمی جوان در پی نمایشی زیبا و مجذوب کننده در جام باشگاه های آسیا هستیم، بخشی احتیاج به استراحت داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید