طراحی سایت: ایرانسل تا سرانجام سال بیش از 70 سایت 5G در اهواز راه اندازی می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، دیروز ایرانسل خبر از در شهرهای مختلف کشور داد. این اپراتور توسعه شبکه های 5G را به جدیت دنبال نموده و اکنون مدیرعامل ایرانسل خبر از راه اندازی بیش از 70 سایت فایوجی به تنهایی در شهر اهواز داده است.

طراحی سایت: ایرانسل تا سرانجام سال بیش از 70 سایت 5G در اهواز راه اندازی می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل که یک پیغام ویدئویی برای همایش شهر هوشمند اهواز ارسال نموده است؛ اطلاع داد: تا به امروز 19 سایت نسل پنج در اهواز اجرا شده که تا انتها سال، به بیش از 70 عدد خواهد رسید.

او گفت ایرانسل از ابتدای شکل گیری خود تا کنون، نزدیک به 100 میلیون دلار در شهر اهواز سرمایه گذاری نموده است و با توجه به شبکه فیبرنوری ایرانسل در اهواز، اهواز و خوزستان، یکی از برترین شبکه های نسل پنج ایرانسل در کشور از لحاظ کیفی خواهد بود.

ایرانسل در سال های گذشته و با سرمایه گذاری بیش از 55 میلیارد تومانی در شهر اهواز، شبکه فیبرنوری این شهر را کامل نموده و اکنون برای توسعه شبکه 5G استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید:

دیروز، 21 تیرماه از طرح های هوشمندسازی مدیریت شهری اهواز با حضور مدیران استانی و محلی رونمایی شد که سایت های 5G ایرانسل نیز در آن به بهره برداری رسیده بودند.

پیش تر، بعضی از کاربران گزارش داده بودند که در نقشه های سایت اسپیدتست، چندین سایت 5G در شهر اهواز دیده می گردد و کاربران قادر به اتصال به آن ها بودند.

بیشتر بخوانید:

ایرانسل دیروز اطلاع داد که به زودی و با آزادسازی فرکانس رادیویی 3500 مگاهرتز برای شبکه های 5G، مردم می توانند با سرویس های فایوجی این اپراتور به طور مستقیم با گوشی های موبایل خود به شبکه 5G متصل شده و سرعت و کیفیت بالای این شبکه ها را حس نمایند.

فعلا، کاربران می توانند به وسیله هات اسپات یا فرکانس های 4G به شبکه 5G ایرانسل وصل شوند.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2308

به "طراحی سایت: ایرانسل تا سرانجام سال بیش از 70 سایت 5G در اهواز راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ایرانسل تا سرانجام سال بیش از 70 سایت 5G در اهواز راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید