ایکونسیام، جاذبه ای منحصربفرد در بانکوک

به گزارش تور آلمان ارزان، چمدان های خود را برای مسافرت ببندید و کارت های اعتباری خود را آماده کنید. بزرگترین و جدیدترین مرکز گردشگری شهر بانکوک یعنی ایکونسیام Icon Siam آماده میزبانی از مردم علاقمند و کنجکاو است. این مجتمع آبی 750000 متر مربعی با هزینه ای بالغ بر 1.65 میلیارد دلار ساخته شده و شامل بوتیک های مختلف، رستوران ها، مکان های سرگرمی و فضاهای مسکونی می گردد. به گفته سازندگان مرکز تجاری ایکونسیام در بانکوک که ترکیبی از شرکت های تایلندی سیام پیات، مگنولیا گروپ و چارن پوکفاند بوده، بزرگترین پروژه املاک تجاری تایلند تا به امروز است. اما، چرا برای تاسیس یک مرکز تجاری این همه سر و صدا به وجود آمده است؟! در پایتخت کشور تایلند مراکز تجاری بسیاری وجود دارند که از نظر زیبایی در سطح بسیار خوبی قرار داشته و شامل پدیده ها و فضاهای مختلف مانند باغ ها، آبشارها و رستوران ها می شوند. ایکونسیام Icon Siam نیز در این زمینه مستثنی نیست و در واقع، ممکن است تنها یکی از بزرگترین ها باشد.

ایکونسیام، جاذبه ای منحصربفرد در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

آشنایی با یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری بانکوک

ایکونسیام Icon Siam، دارای هشت طبقه، بیش از 100 رستوران و حدود 7000 کنندگی از مارک های مختلف تایلندی و بین المللی است. همچنین تاکاشیمایا، یکی از معروف ترین فروشگاه های ژاپنی در تایلند و بزرگترین فروشگاه آدیداس در آسیا، در این مرکز قرار گرفته است. در ایکونسیام Icon Siam، خریداران همه مارک های بالا مانند شنل، لوییز ویتون و هرمس را پیدا خواهند کرد. در این مجتمع، مراکز تفریحی بسیاری برای افرادی که به دنبال خرید نیستند نیز وجود دارند. یکی دیگر از نکات برجسته این مکان، سوکسیام منطقه بزرگ 16000 متر مربعی در طبقه اصلی بوده که هدف آن رواج هنر، فرهنگ و غذاهای محلی 77 استان تایلند است. همچنین پارک آبی مرکز تجاری ایکونسیام در بانکوک با فضایی به وسعت 10000 متر مربع بزرگترین پارک آبی چند منظوره در جنوب شرقی آسیا است. آثار هنری و معماری بیش از 100 هنرمند تایلندی و بین المللی را می توان در سراسر ایکونسیام Icon Siam یافت.

اینجا فقط یک بازار برای خرید نیست

این پروژه هنوز به اتمام نرسیده است. سالن سینمایی ایکونسیام در ماه دسامبر افتتاح می شود. در ماه ژانویه سال 2019 یک سالن اجتماعات عظیم در این مرکز به بهره برداری می رسد تا به برگزاری جلسات مختلف شهری یاری نماید. موزه بانکوک از نظر سازندگان این پروژه میزبان نمایشگاه های جهانی و جهانگردی خواهد بود و در سال آینده افتتاح خواهد شد. در حقیقت، برای همه این دلایل سازندگان این مجموعه اصرار دارند که Icon Siam چیزی فراتر از یک مرکز خرید ساده است. این پروژه یک هدف بزرگ است نه یک مرکز خرید متداول. این مجموعه حاصل کوشش خلاقانه و مشترک همه مردم تایلند بوده و از جنبه های مختلف زندگی آن ها را متحد نموده است. این صحبت های چاداتیپ چاتراکول، مدیر این مرکز است که در بیانیه ای مطرح نموده است. همچنین دو برج مسکونی در ایکونسیام وجود دارد. در طول فرآیند ساخت این مجموعه منتقدان بسیاری اظهار نظر نموده اند. آن ها می گویند بانکوک به چنین مرکز خریدی احتیاج نداشته است. اما، اگر این مجتمع افتتاح شود، توریست های زیادی از سرتاسر جهان را جذب خواهد نمود و هزاران نفر از گردشگران تایلندی و خارجی برای بازدید از این مکان به این شهر سفر خواهند کرد. طبق گفته شرکت اپل، صدها نفر برای حضور در افتتاحیه این مجتمع به این منطقه خواهند آمد. این پروژه در جاده چارون ناخن، در سمت تنباری بانکوک و در نزدیکی رودخانه چائو فاریا قرار گرفته است. در حال حاضر هتل های لوکسی مانند هیلتون و تنبوری توجه بیشتری را به خود جلب نموده اند و همچنین علاوه بر این کافی شاپ ها و رستوران های متعددی نیز در این مکان قرار دارند. در نهایت، وجود این مجتمع تجاری مسائل ترافیکی را در این منطقه به وجود می آورد و باعث مسدود شدن جاده رامارود می شود. علاوه بر این قیمت املاک در این محل افزایش می یابد. سازندگان این مجتمع برای کاهش مسائل مربوط به حمل و نقل در زمینه راه اندازی خطوط راه آهن سرمایه گذاری نموده اند، اما این پروژه تا سال 2020 آغاز نخواهد شد. در عین حال افرادی که به وسیله ترن هوایی به بانکوک می آیند، می توانند در ایستگاه سافان تاکسین پیاده شوند و به وسیله قایق به این محل برسند یا به ایستگاه تورونبورگ بروند و سپس با اتوبوس جهت 1.5 کیلومتری را طی کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 413

به "ایکونسیام، جاذبه ای منحصربفرد در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکونسیام، جاذبه ای منحصربفرد در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید