ببینید؛ بازسازی اولین بازی کنترا برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش تور آلمان ارزان، کونامی (Konami) اخیرا با انتشار تریلری از بازسازی اولین نسخه از سری کنترا با عنوان Contra: Operation Galuga رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازسازی اولین بازی کنترا برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

اولین نسخه از سری کنترا که در اروپا با نام Probotector and Gryzor شناخته می گردد، در سال 1987 برای دستگاه های آرکید و سال 1988 برای NES منتشر شد. طبق گفته های کونامی، نسخه تازه و بازسازی شده که در استودیوی WayForward Technologies در دست توسعه است، سلاح ها و محیط های نمادین بازی را باز می گرداند و در عین حال مراحل تازه، دشمنان و باس های تازه، مکانیک های بازی تازه، یک سیستم پاورآپ تازه و جلوه های صوتی و بصری بهبود یافته ای را در دسترس قرار می دهد.

استودیوی WayForward که 33 سال پیش تاسیس شده، بیشتر به خاطر ساخت بازی های اکشن و پلتفرمر دو بعدی با کیفیت بالا شناخته شده است. این استودیو با سری بازی های Shantae شناخته می گردد و بعلاوه بازی هایی مانند River City Girls ،The Mummy: Demastered ،Mighty Switch Force و Double Dragon Neon را توسعه داده است. مهمتر از همه در سال 2007، کنترا 4 را نیز توسعه داده که پس از انتشار با امتیاز متاکریتیک 83 مورد تحسین منتقدان نهاده شد.

نخستین بازی از مجموعه کنترا به علت سختی اش شناخته شده است. دشواری این بازی به حدی بود که بسیاری نتوانستند به سرانجام آن دست پیدا نمایند. با این حال نسخه تازه شامل سه تنظیمات سختی برای آسان تر کردن بازی برای تازه واردان و بعلاوه گزینه های چالش برانگیز اضافی برای کسانی است که در پی آزمایش مهارت های خود هستند. این بازی بعلاوه دارای یک حالت داستانی خواهد بود که از حالت کوآپ دو نفره پشتیبانی می نماید. از طرفی یک حالت آرکید نیز وجود دارد که حداکثر از چهار بازیکن پشتیبانی می نماید.

بازی Contra: Operation Galuga در تاریخی نامعلوم برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی ابتدا به صورت دیجیتالی عرضه شده و نسخه فیزیکی آن برای کنسول ها در ادامه در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2510

به "ببینید؛ بازسازی اولین بازی کنترا برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی اولین بازی کنترا برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید