15 بازی برتر موبایلی که همین حالا باید تجربه شان کنید

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: اگر از علاقه مندان به بازی های رایانه ای مهیج هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

15 بازی برتر موبایلی که همین حالا باید تجربه شان کنید

صنعت بازی های موبایلی روز به روز درحال پیشرفت کردن است. نسل نو از بازی های موبایلی را آغاز نموده و ما هر روز عناوین عظیم بسیاری را می بیبنیم. عناوین عظیمی که مکاهمم های پلتفرم موبایل را به خوبی به چالش می کشند و بعضی از آن ها با فرنچایزها و بازی های عظیم کنسولی رقابت می نمایند. اگر بخواهیم منصافه به پلتفرم موبایل نگاه کنیم، بازی های موبایلی راهی پر فراز و نشیب را برای رسیدن به آنچه که لیاقتش را داشتند طی نموده اند و بازی های این پلتفرم؛ حالا دیگر تبدیل به یکی از برترین بازی های دنیای ویدیوگیم شده اند.

به گزارش خبرنگاران، اگر علاقه مند به دنیای بازی های موبایلی هستید، همراه ویجیاتو باشید تا با هم بدون درنظر گرفتن محدودیت ها؛ سری به دنیای بازی های موبایلی بزنیم و برترین این بازی ها را به شما معرفی کنیم.

Levelhead

Levelhead در واقع ادامه دهنده جهتی است که استودیوی Butterscotch Shenanigans قصد داشت با اسم فوق العاده Crashlands ادامه دهد. بازی Crashlands اسمی فوق العاده بود که برای چندین سال طولانی حتی در بین برترین بازی های موبایلی هم قرار گرفته بود و همین موفقیت Crashlands سبب می شد تا انتظارات ما از بازی Levelhead به طرز عجیبی بالا برود. Levelhead هم مانند برادر عظیم تر خودش گیم پلی دوست داشتنی دارد. بازی یک اسم پلتفرمر شاهکار است که علاوه بر مراحل متنوع، به شما اجازه می دهد تا خودتان مراحل بازی را با استفاده از خلاقیتتان بازسازی کنید و آن ها را در اختیار دیگر بازیکنان قرار دهید تا آن ها هم از مراحل ساخته شده، استفاده نمایند.

از طرفی گرافیکی دوست داشتی و المان های مجذوب کننده بازی را هم نباید فراموش کرد که تجربه کلی Levelhead را سرگرم نماینده تر نموده اند. بازی دست شما در طراحی مراحل و حتی باس فایت های بازی هم باز می گذارد و شما می توانید هرچیزی که فکرش را می کنید را در بازی پیاده کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

Legends of Runeterra

اسم Legends of Runeterra یکی از نوترین بازی های موبایلی حاضر در این فهرست است که در سال 2020 به وسیله استودیوی Riot Games توسعه پیدا نموده و راهی پلتفرم موبایل شده است. بازی یک اسم کارتی - استراتژی است که به خوبی توانسته تجربه ای مجذوب کننده را در اختیار کاربران قرار دهد. مکاهمم های بازی مجذوب کننده و ایده آل طراحی شده اند و آزادی عمل بی حد و مرزی را در کنار گیم پلی درگیر نماینده خودش، برای بازیکنان موبایلی به ارمغان آورده است. بازی بیش از 24 قهرمان با کارت های مختلف و نیرو های مخصوص خودشان را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می توانید با توجه به سبک بازیتان؛ یکی از آن ها را انتخاب نموده و استراتژی خاص خودتان را پیدا کنید و مشغول مسابقات آنلاین بازی شوید.

The Room Series

فرنچایز The Room در واقع یکی از اولین فرنچایزهای موبایلی بود که بازی های پازلی پلتفرم موبایل را یکه پله بالاتر برد و آن ها را تبدیل به شاهکارهایی فوق العاده کرد. آخرین نسخه از این فرنچایز دقیقا به مقدار نسخه اول مجموعه مجذوب کننده بود و این فرنچایز را در بیین برترین بازی های موبایلی قرار داد. داستان و گیم پلی بازی، حول محور حل کردن پازل ها و معماهای هر اتاق جریان دارد. شما در هر مرحله از بازی با اتاق هایی که هرکدام مملو شده اند از رازهای مختلف رو به رو خواهید شد.

کلید بازی در معماهای آن پنهان شده است! برای رفتن از اتاقی به اتاقی دیگر، باید تمامی پازل های هر اتاق را حل کنید تا راه شما به مرحله بعد باز شود. آخرین بازی از این فرنچایز در سال 2018 و با نام The Room: Old Sins معرفی گردید و توانست که جهت موفقیت آمیز نسخه های پیشین را ادامه دهد. اگرعلاقه مند به بازی های پازلی هستید، قطعا عناوین متعددی می توانند سرگرم نماینده باشند اما فرنچایز The Room یکی از برترین این عناوین است که باید تجربه اش کنید.

GRIS

بازی GRIS در واقع یکی از برترین عناوین ماجراجویی موبایلی با المان های پازل - پلتفرمر است که تجربه ای متفاوت نسبت به دیگر بازی های مشابه موبایلی را پدید آورده است. دنیای بازی از دید دختری جوان روایت می شود که در دنیای خودش گم شده است و در پی حقیقت می شود. حقایق ترسناک زندگی و مشکلاتی که در بازی روایت می شود، نیازمند دیدی عمیق است که به خوبی بتوانید با داستان بازی ارتباط بگیرید و آن را درک کنید.

اگرچه بازی GRIS صفت یک اسم ماجراجویی را به دوش می کشد اما نباید از المان های فانتزی و پازلی آن، به همین راحتی گذشت. شما به سادگی دنیای بازی را کاوش می کنید و معماهای مجذوب کننده بازی را یکی پس از دیگری حل می کنید. بازی تقریبا هیچ متن و یا دیالوگی ندارد و ترجیح می دهد و که با استفاده از جلوه های بصری هنری بازی؛ داستانش را روایت کند. کانسپتی که GRIS را تبدیل به یکی از برترین عناوین ماجراجویی موبایلی نموده است.

Pokémon GO

سال 2016 بود که بازی Pokémon GO دنیای بازی های موبایلی را تکانی عظیم داد و بلافاصله تبدیل به یکی از برترین بازی های موبایلی آن موقع شد. بازی یک اسم ماجراجویی با استفاده از المان واقعیت افزوده بود که به شما اجازه گشت و گذار در محیط و دنیای واقعی را می داد و شما را مسئول پیدا کردن Pokémon های مختلفی می کرد. کانسپتی که در آن موقع، Pokémon GO را به یکی از برترین عناوین موبایلی تبدیل نموده بود. هرچند که سال ها از انتشار بازی می گذرد، اما تجربه Pokémon GO هنوز هم به لطف آپدیت های مکرر و استفاده از المان های نو در بازی؛ خالی از لطف نیست و می تواند تجربه ای مجذوب کننده باشد.

Mario Kart Tour

شرکت بازی سازی نینتندو بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین توسعه دهندگان دنیای ویدیوگیم است و نمی توان تاثیر آن ها را بر فرایند پیشرفت بازی های ویدیویی، نادیده گرفت. اما وقتی صحبت از پلتفرم موبایل می شود، نینتندو چندان هم دست و پا بسته نیست و عناوین موبایلی متعددی از این استودیو در دسترس کاربران موبایلی واقع شده است. طبعا یکی از اولین چیز هایی که به محض شنیدن نام استودیوی نینتندو به فکر کاربران می رسد، شخصیت ماریو و ماجراهای دوست داشتنی آن است. شخصیتی که حالا دیگر تبدیل به نمادی برای استودیو نینتندو شده است.

بازی Mario Kart Tour یکی از برترین عناوین موبایلی نینتندو است که می توانید با خیالی راحت به تجربه آن مشغول شوید. Mario Kart Tour یک اسم مسابقه ای - ریسینگ موبایلی است که المان های اکشن آن، تجربه این بازی را تبدیل به شاهکاری فراموش نشدنی نموده اند. Mario Kart Tour حتی پای شخصیت های خاطره انگیز نینتندو را هم به بازی باز نموده و می تواند انتخابی عالی برای هواداران نینتندو، اما این بار روی پلتفرم موبایل باشد.

Life is Strange

شرکت Square Enix یکی از معدود توسعه دهندگانی است که صنعت بازی های موبایلی را جدی دنبال می نماید. اگر علاقه مند به دنیای بازی های نقش آفرینی باشید، حتما بارها نام این استودیوی بازی سازی را شنیده اید. حالا با کشیده شدن پای استودیوی Square Enix به دل صنعت بازی های موبایلی، می توان انتظارات فوق العاده ای از بازی های موبایلی این استودیو داشت و منتظر آغاز نسلی نو از بازی های موبایلی بود.

Life is Strange یکی از برترین بازی های موبایلی ادونچر است که به وسیله استودیوی استودیو دانت ناد ساخته شده و در دسترس کاربران موبایلی قرار گرفته است. داستان بازی شاهکاری به تمام معناست. داستانی که می تواند عمیق ترین و تاریک ترین احساسات شما را تحریک کند و شما را با خودش، راهی سرزمین های تاریک بازی کند. گیم پلی بازی، جز معدود بازی های موبایلی است که دست شما را برای انجام هر تصمیمی بازگذاشته. اما باید خوب حواستان را جمع کنید! زیرا اگر تصمیمی در داستان بازی بگیرید، دیگر هیچ راه بازگشتی وجود نخواهد داشت.

Stardew Valley

بدون شک بازی Stardew Valley یکی از برترین عناوین سال 2016 بود و هنوز هم با گذشت سال ها از انتشار بازی، مجذوب کنندهیت خودش را حفظ نموده است. Stardew Valley یک اسم شبیه ساز کشاورزی روی پلتفرم موبایل است که با عناصر نقش آفرینی خودش، تجربه کلی بازی را دوست داشتنی نموده است. داستان بازی روایت خودش را از دل مزرعه ای فراموش شده آغاز می نماید و شما وظیفه دارید که این مزرعه را به شکوه قبلی خودش بازگردانید. تعاملات شما با دیگر بازیکنان و شخصیت های بازی، کلید موفقیت شما خواهند بود. در بازی باید دامداری کنید، کشاورزی کنید، گل و گیاه پرورش دهید و حتی می توانید ماهگیری کنید!

تمامی آ ن چیزی که ما از یک بازی کشاورزی موبایلی انتظار داریم، در Stardew Valley جا خوش نموده اند و بازی به برترین شکل ممکن شما را درگیر خودش خواهد نمود. گرافیک بازی شاید در نگاه اول چندان واقع گرایانه بنظر نرسد، اما همین گرافیک علت خوبی برای کنجکاوی بیشتر ما درباره بازی Stardew Valley شده است و تجربه آن، چندان هم بد نیست.

Monument Valley

Monument Valley یکی دیگر از بازی های پازلی مجذوب کننده موبایلی است که با المان های هنری، خودش را متمایزتر از دیگر بازی های مشابه نموده است. پازل های مجذوب کننده و محیط رنگارنگ بازی، دلایلی هستند که Monument Valley را تبدیل به شاهکاری فراموش نشدنی نموده اند. شما باید به وسیله پیدا کردن جواب راز های بازی و از طرفی حل کردن معماها، داستان را پیش ببرید و گیم پلی Monument Valley را تکمیل کنید.

GRID Autosport

هرچند که بازی های ریسینگ موبایلی در طول چندسال اخیر، تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین سبک های بازی های موبایلی شده اند و تجربه ای کنسولی را برای ما پدید آورده اند، اما هنوز هم تماشا اسمی عظیم از استودیویی مجذوب کننده؛ ما را غرق در دنیای بازی های ریسینگ موبایلی می نماید. وقتی بازی GRID Autosport در سال 2019 برای پلتفرم موبایل به وسیله استودیوی Feral Interactive پورت شد، خیلی زود تبدیل به یکی از برترین بازی های ریسینگ موبایلی آن موقع شد.

GRID Autosport مجموعه ای کامل از یک بازی ریسینگ موبایلی بود و المان های آن، سبب می شد تا این بازی متفاوت تر از دیگر بازی های مشابه موبایلی باشد. گرافیکی در حد و مقدار کنسول های نسل هشتمی، استفاده از تمامی پتانسیل های پلتفرم موبایل برای نمایش گرافیک و کنترل بازی، پشتیبانی از کنترلر و در نهایت انبوهی از محتوای مجذوب کننده، GRID Autosport تبدیل به شاهکاری ریسینگ برای پلتفرم موبایل نموده بود. شاید تنها ایراد بازی، عدم بروزرسانی های مکرر باشد؛ اما با این حال GRID Autosport همچنان برتخت پادشاهی بازی های ریسینگ موبایلی تکیه نموده است و می توان انتظار بالایی از این بازی داشت.

Sky: Children of Light

بازی Sky: Children of Light یکی از برترین عناوین ماجراجویی - نقش آفرینی موبایلی است که با انتشارش در سال 2020 توانست با نقدهای خوب منتقدان رو به رو شود و خیلی زود، هواداران بسیاری هم پیدا کرد. دنیای بازی متشکل از 7 دنیا مختلف است که به شما اجازه گشت و گذار در تمامی محیط بازی را می دهد. از طرفی، قابلیت های شخصی سازی کرکترهای بازی و تعاملات شما با دیگر بازیکنان Sky: Children of Light را نباید فراموش کرد که بازی را مجذوب کننده تر هم نموده اند. پلتفرم موبایل عناوین ماجراجویی بسیاری دارد که می توانند ساعت ها شما را سرگرم خود نمایند، اما Sky: Children of Light با محیط هنری و جلوه های بصری سوررئال خودش، قطعا یکی از برترین گزینه های شما در بین دیگر بازی های مشابه خواهد بود.

Minecraft

مهم نیست که تا چه مقدار علاقه مند به دنیای بازی های موبایلی هستید، ماینکرفت از جمله بازی های محبوبی است که هرکسی را دیوانه خودش می نماید. بازی بدون هیچ توضیحی شما در دنیایی عمیق و پهناور رها می نماید تا خودتان در پی حقیقت بگردید. ماینکرفت یک اسم شبیه ساز - بقای موبایلی است که به شما تقریبا اجازه انجام هرکاری را در محیط بازی می دهد. گیم مودهای مختلف، بروزرسانی های مکرر در کنار محتوای شاهکار و در نهایت گیم پلی مجذوب کننده و بخش آنلاین بازی، ماینکرفت را تبدیل به یکی از برترین عناوین حال حاضر پلتفرم موبایل نموده است.

نسخه موبایلی ماینکرفت به شما اجازه می دهد که با دیگر افراد، به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید و در محیط مجذوب کننده بازی غرق شوید. با تمام این توضیحات، ماینکرفت نه تنها یک اسم سندباکس مجذوب کننده موبایلی است، بلکه لایق بودن در این فهرست هم است و باید حتما تجربه اش کنید.

Genshin Impact

سال 2020 سالی رویایی برای هواداران پلتفرم موبایل بود و بازی Genshin Impact هم در همین سال معرفی گردید. Genshin Impact یک اسم اکشن - نقش آفرینی با المان های ماجراجویی است که به خوبی تجربه ای عالی را روی پلتفرم موبایل پدید آورده است. بازی به محض انتشار به علت مکاهمم های مجذوب کننده گیم پلی و جلوه های بصری فوق العاده، با نقدهای چشمگیر منتقدان رو به رو شد. Genshin Impact در واقع، جایگزینی ایده آل برای بازی Zelda: Breath of the Wild روی موبایل است و سازندگان Genshin Impact در ساخت بازیشان از این اسم دوست داشتنی الهام گرفته اند.

بازی به لطف محتوای دوست داشتنی و مکاهمم های گیم پلی و دنیای باز، به یکی از برترین عناوین ماجراجویی موبایلی تبدیل شده و هواداران بسیاری هم پیدا نموده است. اگر علاقه مند به بازی های ماجراجویی موبایلی هستید، Genshin Impact برترین انتخاب برای شما خواهد بود.

PUBG Mobile

سونامی بتل رویال ها در سال 2017 آغاز شد و دنیای بازی های ویدیویی را تکانی عظیم دارد. در این میان پلتفرم موبایل هم از این قاعده مستثنی نبود و ما هر روز شاهد عناوین بتل رویال دوست داشتنی بسیاری هستیم. در این میان، استودیوی بازی سازی تنسنت به خوبی با استفاده از تمامی پتانسیل های پلتفرم موبایل؛ بازی پابجی موبایل را معرفی کرد. اسمی شاهکار که تبدیل به یکی از اولین بازی هایی شد که پای بتل رویال ها را به دل پلتفرم موبایل باز می کرد و تمامی المان های آن ها را به خوبی شبیه سازی نموده بود.

پابجی موبایل به سرعت در حال پیشرفت کردن هست و هر روز هواداران بیشتری را به سمت خودش جلب می نماید. گیم پلی درگیر نماینده، گرافیکی زیبا و در نهایت محتوای عالی و مکاهمم هایی که هر روز بروزرسانی می شوند، پابجی موبایل را تبدیل اسمی جاودان نموده اند که با گذشت سال ها، نه تنها فراموش نشده است؛ بلکه مجذوب کننده تر هم می شود.

Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile از جمله دیگر عناوین بتل رویال موبایلی است که از زیر آوار سیل بتل رویال های سال 2017 زنده بیرون آمده است. Call of Duty: Mobile شاهکاری به تمام معناست که در کنار پابجی موبایل، آغاز نماینده نسلی نو از بازی های شوتر موبایلی بودند. Call of Duty: Mobile گرافیکی فوق العاده دارد و گیم مود های مختلف آن در کنار بخش بتل رویال بازی، سبب شده اند تا Call of Duty: Mobile تبدیل به شاهکاری دوست داشتنی باشد. از طرفی نباید تجربه استودیوی Activision و شجاعت ستودنی استودیوی تنسنت را در ساخت این بازی نادیده گرفت که Call of Duty: Mobile را تبدیل به عنصری فوق العاده نموده اند.

منبع:ویجیاتو

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2017

به "15 بازی برتر موبایلی که همین حالا باید تجربه شان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 بازی برتر موبایلی که همین حالا باید تجربه شان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید