تور کشتی کروز: معروفترین کشتی کروز های جهان

به گزارش تور آلمان ارزان، در این گزارش شما با 10 کشتی تفریحی کروز برای مسافرت دلچسب خانوادگی آشنا میشوید. کشتی های کروز که هر امکاناتی که فکرش رو بکنید دارند.

تور کشتی کروز: معروفترین کشتی کروز های جهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

برترین کشتی های کروز جهان

برای سفر همواره گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها خودتان و اعضای خانواده را سرگرم کنید که این گزینه ها نسبت به فصل های مختلف سال، متفاوت می باشند و می توانند طیف فراوانی را برای شما ارائه نمایند. با این حال در فصل گرم سال که هم اکنون در حال سپری کردن آن هستیم، دارای گزینه های زیادی برای سرگرم شدن می باشد.

از این رو یکی از محبوب ترین و مجذوب کننده ترین سفرهایی که با استفاده از گرم ترین فصل سال تجربه کرد، سفرهای دریایی با کشتی های کروز و مجهز می باشد که همچون یک شهر بزرگ هستند و می توانند بسیار سرگرم نماینده باشند. به همین علت ما قصد داریم در ادامه این مطلب از نمناک شما را برترین کشی های کروز جهان مناسب سفرهای خانوادگی آشنا سازیم. همراه ما باشید.

برترین کشتی های کروز جهان را بهتر بشناسید

1- Freedom of the Seas

خط کروز : رویال کاریبین اینترنشنال

نقد مسافر کشتی کروز : بچه ها با استفاده از استخرهای مختلف، سالن استراحت و... سرگرم می شوند. بعلاوه آنها می توانند در حین بازی در استخر فیلم های مورد نظر خود را نیز مشاهده نمایند.

2- Oasis of the Seas

خط کروز :رویال کاریبین اینترنشنال

نقد مسافر کشتی کروز : باشگاه بچه ها که حاوی وسایل و ابزارهای سرگرم نماینده فراوانی می باشد، می تواند با ویو رو به دریا منجر به لذت بخش شدن بازی های بچه هاه آنها گردد.

3- Allure of the Seas

خط کروز :رویال کاریبین اینترنشنال

نقد مسافر کشتی کروز : بقدری سرگرم نماینده بود که بچه ها هر چیزی را که می دیدند، شوکه می شدند.

4- Carnival Glory

خط کروز : کارنوال کروز لاین

نقد مسافر کشتی کروز : ما به همراه دو کودک و سرجمع یک خانواده چهار نفره مسافرت کردیم و ارزش زیادی داشت و ما لذت بردیم.

5- Jewel of the Seas

خط کروز :رویال کاریبین اینترنشنال

نقد مسافر کشتی کروز :تمام کارکنان با بچه ها و بچه ها صبورانه برخورد می کردند و ما از گذشته با این سری از کشتی های مسافرت نموده ایم و به این کار ادامه خواهیم داد.

6- Disney Dream

خط کروز :دیزنی کروز لاین

نقد مسافر کشتی کروز : فیلم های دیزنی بطور مداوم در تمام نقاط کشتی کروز به نمایش گذاشته می شدند و تماشای آنها سرگرم نماینده بود.

7- Symphony of the Seas

خط کروز :رویال کاریبین اینترنشنال

نقد مسافر کشتی کروز : این کشتی 11 نوه ما را در سنین 4 الی 19 سال را سرگرم کرد.

8- Ruby Princess

خط کروز :پرینسس کروزز

نقد مسافر کشتی کروز : در کل ما لحظات خوبی را در کنار خانواده خود گذراندیم که به دو عضو کهن سال خانواده ما نیز امداد رسانی بیشتری می شد.

9- Regal Princess

خط کروز :پرینسس کروزز

نقد مسافر کشتی کروز : ما با خانواده 10 نفر خود برای دومین بار اقدام به سفر با این کشتی کردیم که بسیار سرگرم نماینده می باشد.

10- Disney Magic

خط کروز :دیزنی کروز لاین

نقد مسافر کشتی کروز : این کشتی کروز بقدری جالب و مجهز است که به کودک شما اجازه می دهد احساس شاهزاده و خاص بودن به او دست دهد.

منبع: نمناک
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2170

به "تور کشتی کروز: معروفترین کشتی کروز های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز: معروفترین کشتی کروز های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید