به کدام شهر تایلند سفر کنیم

به گزارش تور آلمان ارزان، بانکوک یکی از معشوق ترین مقصودها گردشگردی در جنوب شرقی آسیا است. احیانا به خاطر مردم مهربانش و صنع بادبدست و براز که دارد مردم عاشق سفر به آن شده اند، حتی بعضی برای همواره به بانکوک مهاجرت می نمایند و بقیه زندگی خود را در این مورد از شهرهای نامور تایلند می سازند. اگر علاقمند هستید تا به بلوکها شهری سفر کنید در قدرت و بانکوک شک نکنید. بانکوک سال ها است که توانسته نام پاتخت تایلند را برای خود حفظ کند. در ادامه در مطلب آشنایی با تایلند در خصوص به کدام شهر تایلند سفر کنیم بیشتر صحبت می کنیم.

به کدام شهر تایلند سفر کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

آسمان خراش ها، حمل و نقل عمومی، اگزوز سواری توانسته اند به خوبی به معبر های این شهر رشد نمایند و ورید های قلب کشور تایلند را شکل دهند. تراکم شلوغ در شهر زیاد بالا است و مردم آن آداب شناسی های مختلفی دارند. با استعمال از شبکه های مترو و BTS (انواع قطارهای شهری) می توانید به ابلهی به کل شهر دسترسی داشته باشید و در آن گردش کنید.

ترمیال 21 مرکز خریدی اسن که نگارگری برنامه ریزی شگفت انگیزی دارد و آفریننده شده تا نیازهای هر نوع مسرف نماینده ای را بر طرف کند. در هر طبقه آن متعلقات دوروبر متفاوتی از دنیا به فروش می رسد. می توانید از یک بوتیک شیک که مارک های فرانسوی می فروشد خرید کنید و سپس به طبقه دیگر بروید تا لباس های ساحلی کارائیبی ها را بخرید. در این مکان نه تنها نیازمند به یک کمد لباس جدید می شوید، بلکه می توانید هر غذایی که دوست داشتید از هر نقطه ای از دنیا نوش جان کنید. در فودکورت های دغدغه انگیزشان می توانیدانواع و اقسام غذاهای تایلندی را در کنار بشقاب های بین المللی فرانسوی و … پیدا کنید. (شما از گشت و گذار برای خرید خسته شده اید و جانان گشنه هستید)

آدینه بازارگه چاتوچاک (Chatuchak)، جایی است که می توانید در آن پول کمتری خرج کنید. این بازارگه خیابانی است و غرفه های آن در شارع زده می گردد. در سوق و میدان معامله امتعه و اطوار رخت پیدا می گردد. اگر آخر هفته در بانکوک بودید و مشیت گرفتید سری به این بازارگه بزنید به شدت اراده می کنیم که سوغاتی ها را از این جا تهیه کنید. این بلوار مملو از محلی ها و گردشگران می گردد. محل مناسبی برای تست کردن قدرت چانه زدنتان!

خیابان Khao San Road از دیگر دیدنی های بانکوک یکی از شهرهای گمنام تایلند است اگر اهل سفرهای سبک هستید و دوست دارید شب در شارع های زنده شهر گردش کنید می توانید عهد احوال شادی را در این خیابان سپری کنید. حواستان باشد که در این ناحیه سارق زیاد است. پس نگهبان وسایلتان باشید.

چیانگ مای

زندگی شهری را پشت سر بگذارید و به کناره انشا بیایید. جایی که می توانید از تماشای آبی بی نهایت کرسی لذت ببرید. چیانگ مانگ از شهرهای نامدار تایلند برای عاشقان طبیعت و کسانی که خوش زیستن آرام و بی آسایش را برتری می دهند یک مقصد اضافه نازل و گران است. در این شهر چندین جاذبه دیدنی از حیات وحش وجود دارد که آروین آن شما را به دل نهاد عالم می برد.

سافاری شب های چیانگ مای چیزی شبیه به رفتن به باغ وحش و نظر چهارپایان در قفس نخواهد بود. پس از غروب خور سافاری سفر خود را شروع می نماید. چهارپایان عجیب و غریب از قبیل نوعی جوجه تیغی و راکون معتاد خواهر شبیه چهارپایان منسوب ومربوط به خانه پیش شما می آیند و می توانید با آن ها بازی کنید. یک اتوبوس بدون سقف شما را به گردش دور پارک ملی می برد تا بتوانید از نزدیک بهیمه ها را گشت کنید. اگر بخواهید به آن ها نزدیک تر شوید می توانید به آن ها غذا دهید. زرافه گردن درازش را خم می نماید و پیش شما می آورد تا از دستانتان غذا بخورد و بچه گرازها ورا آنگاه مسافر(خودرو می دوند تا بلکه غذای بیشتری نصیبشان بگردد.

چیانگ

جایی که احیانا نمی خواهید جذب باشد، محل پادشاهی ببرها است. در این موضع و آنجا ما راه خود را مستقیما به کنار جانواران وحشی جنگل می بریم. آن ها همان قدری که تصور می کنید و حتی بیشتر دردنده هستند. ببرها 16 ساعت از روز را خواب هستند تا کارمایه حال خود را برای شکر اندوخته نمایند. بین ملاقات یک زیبای خفته را خواهید دید چرا که ببرها اضافه زیبا هستند.

ببرها خیلی سراسیمگی انگیز هستن اما اگر به ته آروین ای فراتر هستید باید فیل ها را ببینید. در تایلند روی همه چیز عکس فیل ها است. می توانید یک روز کامل را با آن ها سپری کنید و درباره زندگیشان بسیار بدانید.

پوکت

پوکت آبخوست ای است که کم ارزش دوست داران سفرهای ساحلی است. شهر این مورد از شهرهای اسمی تایلند بخاطر کیفیت بالای تعیش در آن، هتل های عالی و آرامشش است، در پوکت به ندرت می توانید جایی را پیدا کنید که پویه های واهمه انگیز به کاربستن دهید.

در امتداد ساحل پاتونگ (Patong) قدم بزنید و از درخشش درخشان دریا لذت ببرید. کمی که آن جا بمانید مهتاب غروب می نماید و خود را در جاده بانگلا (Bangla) می یابید. تغافل ساحل با چراغ های نئونی روشن می گردد و صدای موسیقی از همه جا به گوش می رسد.

جزایر کو فی فی بهشت پوکت هستند. یک مقصد دنباله تلاوتگر برای کسانی سفر به دامن حاشیه تکوین را اولویت می دهند. آب شفاف، کدر و پر از ماهی های نقشدار و بی نقش است. سواحل آن پر از گیاهان آبی و ستاره دریازی و بری است. در این جا ورزش های دغدغه انگیز دریایی اخت غواصی، جت اسکی، بنانا و… مشتاق شما هستند.

منبع: ای تایلند
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 387

به "به کدام شهر تایلند سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کدام شهر تایلند سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید