بیتا سحرخیز: نقش ملکا سریال ماه و پلنگ را بعد از چهار سال وقفه بازی کردم

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - بیتا سحرخیز می گوید سعی می نماید کمتر در فیلم ها و سریالها به ایفای نقش بپردازد و نقش ملکا سریال ماه و پلنگ را نیز بعد از چهار سال وقفه در بازیگری انجام داده است.

بیتا سحرخیز: نقش ملکا سریال ماه و پلنگ را بعد از چهار سال وقفه بازی کردم

به گزارش آی فیلم، بیتا سحرخیز که این روزها تصویرش با بازی در دو سریال آچمز و ماه و پلنگ روی آنتن شبکه آی فیلم است، گفت: اگر نگاهی به کارنامه کاری من داشته باشید، متوجه می شوید که من کارهای کمی بازی کردم و قبل از سریال ماه و پلنگ چهار سال بود که کار ننموده بودم. وقتی فیلمنامه به دستم رسید به شدت جذب فیلمنامه شدم، چون فیلمنامه ماه و پلنگ فیلمنامه متفاوتی بود و عشق و دوست داشتن را از زاویه دیگری نگاه نموده بود. ضمناً این را هم بگویم که یکی دیگر از دلایل پذیرفتن نقش ملکا در سریال ماه و پلنگ برای من وجود آقای احمد امینی به عنوان کارگردان و آقای زرین کوب به عنوان تهیه کننده بود که هر دوی این عزیزان، کاربلد و حرفه ای هستند.

وی ادامه داد: اولین دلیل من برای گزیده کاری و حضور کم این است که در طول این مدت پیشنهادات جذابی نداشتم. قطعا اگر در این مدت پیشنهاد خوبی داشتم کار می کردم و نکته دیگر این است که دوست دارم نقش های متفاوتی را تجربه کنم. کارهای دیگری هم به من پیشنهاد شده بود که خودم از بین آنها نقش هایی را انتخاب کردم که واقعا دوستشان داشتم.

سحرخیز درباره نقشش در ماه و پلنگ مطرح کرد: شخصیت ملکا برای من بسیار دوست داشتنی است. علاوه بر پختگی ای که دارد، بسیار شکیبا است و تصمیمات بسیار مناسبی در زندگی می گیرد و می داند چه کاری را کجا انجام دهد. از سوی دیگر من شخصیت ملکا را به این دلیل بسیار دوست دارم که به شخصیت خود من بسیار نزدیک است.

این بازیگر با اشاره به این که سریال ماه و پلنگ علاوه بر شبکه آی فیلم فارسی، در شبکه آی فیلم عربی نیز پخش شده و مخاطبان خود را از میان مردم عرب زبان نیز داشته است، اضافه نمود: این اتفاق بسیار خوبی است. کشورهای همسایه ما، از لحاظ فرهنگی تقریبا به ما نزدیک هستند و سریال هایی که ما می سازیم، می تواند برای آنان نیز جذاب باشد. این اتفاق که سریال هایمان از شبکه آی فیلم عربی نیز پخش می گردد، باعث می گردد هنرمندان کارهای بهتری انجام دهند تا مخاطبان بین المللی بیشتری داشته باشند.

بیتا سحرخیز بازیگر کم کار ولی شناخته شده ای است که این روزها با سریال های آچمز و ماه و پلنگ مهمان خانه آی فیلمی هاست. او با کارگردانان به نامی از جمله فرزاد موتمن، همایون اسعدیان و سعید آقاخانی همکاری نموده که نشان می دهد این بازیگر جوان با وجود کم کاری انتخاب های مناسبی داشته است. بیتا سحرخیز در طول این سال ها در فیلم و سریال هایی همچون ترانه مادری، عید سال جاری، نون و ریحون، گام های معلق، مهمانان ویژه، بهار قبل و بعد، همخانه، نسکافه داغ داغ، انعکاس، خبر خاصی نیست و … بازی نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1857

به "بیتا سحرخیز: نقش ملکا سریال ماه و پلنگ را بعد از چهار سال وقفه بازی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیتا سحرخیز: نقش ملکا سریال ماه و پلنگ را بعد از چهار سال وقفه بازی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید