بیرانوند: در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم، نقاط ضعف کره را می شناسیم

به گزارش تور آلمان ارزان، دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم و برابر کره هم برای کسب سه امتیاز به زمین می رویم.

بیرانوند: در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم، نقاط ضعف کره را می شناسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از ملاقات فردای ایران با کره جنوبی گفت: بازی فردا خیلی سخت است. کره نشان داده همواره مقابل ایران بازی خیلی سختی داشته و برای هر دو تیم سخت است. در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ادامه داد: صد درصد برای برد می رویم و می خواهیم از این میزبانی امتیاز کنیم. کره جنوبی بازیکنان خوب و بزرگی دارد که در لیگ های معتبر جهان بازی می نمایند. با بررسی خوبی که داشتیم، نقاط ضعف و قوت حریف را می شناسیم و امیدوارم با گرفتن سه امتیاز، مردم را شادمان کنیم.

بیرانوند درباره اینکه در دوره گذشته انتخابی جام جهانی توانست در بیشتر بازی ها دروازه ایران را بسته نگه دارد و در این دوره شرایط چطور است، گفت: آمار تیم ملی در کلین شیت، برای کل تیم است و برای من نیست. همه از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و تدارکات و ماساژور تیم سهم دارند. در دور قبلی در 12 بازی بدون گل خورده به روسیه رسیدیم و این دوره هم، همه خوب بودیم و امیدوارم این مسئله تداوم داشته باشد. این کلین شیت برای همه تیم و حتی دروازه بان های دیگری است که به تیم ملی دعوت می شوند. تمام تلاشم این است که پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم و دروازه تیم ملی را بسته نگه دارم. امیدوارم این فرایند را تداوم ببخشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2053

به "بیرانوند: در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم، نقاط ضعف کره را می شناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم، نقاط ضعف کره را می شناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید