تصادف 8 خودرو در بزرگراه آزادگان

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور مرکز از تصادف 8 وسیله ای در بزرگراه آزادگان اطلاع داد.

تصادف 8 خودرو در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ مجید رنجبر از وقوع یک فقره تصادف هشت وسیله ای در بزرگراه آزادگان و آسیب به 8 خودرو اطلاع داد.

وی گفت: مقارن ساعت 09:35 صبح امروز درجهت جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از پل اسلامشهر یک دستگاه وانت نیسان ناگهان روی ترمز زده و متوقف می گردد که همین امر موجب برخورد 7 وسیله دیگر بصورت پیاپی با یکدیگر می گردد.

سرهنگ رنجبر توضیح داد: در این تصادف با توقف وانت نیسان، خودرو های تیبا، پراید، 2 پژو، پیکان، سراتور، خاور به ترتیب با یکدیگر برخورد می نمایند که در مجموع به 8 وسیله خسارت شدید وارد می گردد بطوریکه همه این خودرو ها غیر قابل حرکت می شوند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 26 پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به آنالیز علل وقوع این حادثه اقدام کردند.

سرهنگ رنجبر با بیان این مطلب که در پی بروز این تصادف چند وسیله ای شاهد بخاطر این تصادف چند وسیله ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این جهت بودیم از رانندگان درخواست کرد قبل از حرکت حتما نسبت به برطرف نقص فنی خودروی خود اقدام نمایند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1945

به "تصادف 8 خودرو در بزرگراه آزادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف 8 خودرو در بزرگراه آزادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید