تماس رئیس جمهور فرانسه با یک بازیکن ، اصرار عجیب مکرون قبل از فینال جام جهانی (تور فرانسه ارزان)

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس جمهور فرانسه از دارنده توپ طلای برترین بازیکن جهان درخواست کرد تا در فینال جام جهانی 2022 حضور داشته باشد.

تماس رئیس جمهور فرانسه با یک بازیکن ، اصرار عجیب مکرون قبل از فینال جام جهانی (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم ملی فرانسه یکشنبه در فینال جام دنیای 2022 قطر به مصاف آرژانتین می رود تا تکلیف قهرمان تازه دنیا معین گردد.

  • جمله خاص رئیس جمهور فرانسه خطاب به ستاره مراکش | حضور غیرمنتظره مکرون در رختکن رقیب

کریم بنزما یکی از ستاره های مصدوم فرانسه قبل از جام دنیای 2022 بود که این مسابقات را از دست داد. در روز گذشته اخباری در زمینه احتمال بازگشت بنزما به ترکیب خروس ها در فینال جام دنیای با اجازه باشگاه رئال مادرید مطرح شد.

اما دیدیه دشان بازگشت بنزما را بار دیگر تکذیب کرد. نشریه مارکا اسپانیا اطلاع داد امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با تماس تلفنی به کریم بنزما از او درخواست نموده تا در فینال جام دنیای در استادیوم حضور پیدا کند.

اما کریم بنزما دارنده توپ طلای برترین بازیکن دنیا این درخواست را رد نموده ولی رئیس جمهور فرانسه همچنان اصرار دارد که بنزما و دیگر بازیکنان مصدوم فرانسه در استادیوم برای تماشای بازی فینال باشند و جوایز خود را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2413

به "تماس رئیس جمهور فرانسه با یک بازیکن ، اصرار عجیب مکرون قبل از فینال جام جهانی (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس رئیس جمهور فرانسه با یک بازیکن ، اصرار عجیب مکرون قبل از فینال جام جهانی (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید