جرایم رانندگی 5 درصد افزایش یافت

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران : معاون اجتماعی پلیس هدایت و رانندگی ناجا اظهار داشت که نرخ جریمه های رانندگی در سال 1400 تغییری نسبت به سال 1399 نکرده و تنها پنج درصد برای یاری به سازمان بهزیستی افزوده شده است.

جرایم رانندگی 5 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا؛ سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس هدایت و رانندگی ناجا، درباره بعضی اخبار منتشرشده پیرامون افزایش نرخ جریمه های رانندگی اضافه کرد: خبری که در فضای مجازی و رسانه های غیررسمی کشور در خصوص افزایش مبلغ جرائم رانندگی منتشر شده که به هیچ عنوان صحیح نیست. آنچه برابر قانون برای امسال پیش بینی شده این است که مبلغ جریمه تخلفات رانندگی به میزان پنج درصد و آن هم برای یاری به سازمان بهزیستی کشور افزایش پیدا کند که این موضوع در قبض ها اعمال شده است.

جهانی اضافه کرد: به عنوان مثال جریمه توقف در محل ایستادن ممنوع مبلغ 40هزار تومان بوده که با احتساب پنج درصد می گردد 42هزار تومان اما متاسفانه جدولی در فضای مجازی منتشر شده که مبلغ بعضی از جریمه ها را چندین درصد افزایش داده بود که این موضوع تکذیب و تاکید می گردد که ارقام اعلام شده به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی تاکید نمود: ضروری است مردم بدانند نرخ جریمه های رانندگی در سال 1400 به جز همان مورد افزایش پنج درصدی به نفع سازمان بهزیستی تغییری نسبت به سال 1399 نداشته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1908

به "جرایم رانندگی 5 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرایم رانندگی 5 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید