خبری بد برای هواداران محبوب ترین شاسی بلند تویوتا ، عکس

به گزارش تور آلمان ارزان، لندکروز به داشتن موتورهای پرحجم و قدرتمند 6 یا 8 سیلندر مشهور است و برقی شدن این شاسی بلند کلاسیک می تواند خبری بد برای هواداران محبوب ترین شاسی بلند تویوتا باشد.

خبری بد برای هواداران محبوب ترین شاسی بلند تویوتا ، عکس

امیرمسعود عابدین: تویوتا لندکروزر در چند سال اخیر دستخوش تغییرات فراوانی شده است. آخرین مدل اضافه شده، لندکروزر Se، اولین مدل تمام الکتریکی است که نشان LC را به همراه دارد. بنابراین لندکروزر هم جزو خودروهایی است که در آینده با پیشرانه برقی عرضه و دستخوش این همه گیری برقی شدن خواهد شد.

آنچه تویوتا گفت این است که این مدل، که در حال حاضر یک خودروی مفهومی به نظر می رسد، تجربه رانندگی الکتریکی با گشتاور بالا را ارائه می دهد و دارای سه ردیف صندلی است.

این شرکت بعلاوه نشان می دهد که این لندکروزر در محیط های شهری و موقعیت های جاده ای چقدر بی صدا است.

جالب اینجاست که این یک طراحی مونوکوک است که تویوتا ادعا می نماید آن را در زمین های ناهموارتر پاسخ گو و توانا می سازد. با نگاهی به طراحی این خودرو، شاهد تفاوت بسیار این مدل با لندکروزرهای فعلی هستیم. چراغ ها بسیار باریک شده و بدنه خودرو دارای برجستگی های زیادی شده است.

از نظر ابعادی، این لندکروزر تقریباً با مدل گرند هایلندر یکسان است. تویوتا هیچ جزئیات دیگری در خصوص تعداد موتور، قدرت یا حتی میزان باتری ارائه ننموده است. اما، برای رقابت با چیزی مانند ریویان R1S، این لندکروزر به بعضی از ویژگی های بسیار قوی احتیاج دارد، در کنار داشتن قیمتی منطقی.

  • نتیجه فاجعه بار خودنمایی ماشین 10 هزار دلاری سایپا در روسیه / عکس

  • خودروی چینی 34 میلیارد تومانی/ از این لوکس تر نمی گردد/ عکس

فرمان یوغ مانند، عنصری است که بیشترین خودنمایی را در کابین کانسپت لندکروزر دارد. به خاطر داشته باشید که تویوتا با این فرمان بیگانه نیست، زیرا بخش لوکس اش یعنی لکسس فرمان یوغ را برای کراس اوور الکتریکی RZ طراحی نموده است. این فرمان به عنوان جایگزینی برای فرمان سنتی ارائه می گردد.

تویوتا هفته آینده کانسپت لندکروزر 2024 را به نمایشگاه موبیلتی ژاپن می آورد؛ جایی که بسیاری از خودروسازان ژاپنی دیگر مانند نیسان، هوندا، میتسوبیشی و لکسس با دستانی پر حضور خواهند داشت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2513

به "خبری بد برای هواداران محبوب ترین شاسی بلند تویوتا ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری بد برای هواداران محبوب ترین شاسی بلند تویوتا ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید