دانشگاه علم و صنعت 834 دانشجو را در 14 رشته تحصیلی پذیرش می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: سال جاری در مقطع کارشناسی 834 دانشجو را در 14 رشته از سراسر کشور پذیرش می کنیم که این تعداد همانند سال گذشته است.

دانشگاه علم و صنعت 834 دانشجو را در 14 رشته تحصیلی پذیرش می نماید

زهرا قاسمیان رئیس اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به رشد پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: در سال تحصیلی جدید به طور کلی در مقطع کارشناسی 834 دانشجو به تفکیک 577 پسر و 257 دختر را پذیرش می کنیم این در حالی است که از این تعداد نزدیک به 536 دانشجو از تهران بوده و 298 دانشجوی دیگر از استان های مختلف هستند.

بیشترین رشته تحصیلی مربوط به رشته های برق، مکانیک و مواد است

وی اضافه نمود: بیشترین رشته های تحصیلی که مورد استقبال دانشجویان واقع شده است به ترتیب به رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران ، مهندسی صنایع و مهندسی شیمی است، از طرفی باید بگویم رشته های طراحی صنعتی، مهندسی ماشین های ریلی، مهندسی حمل و نقل ریلی، ریاضیات و کاربردها و مهندسی معماری کمترین تعداد دانشجو را در سال تحصیلی جدید به خود اختصاص داده اند.

ثبت نام دانشجویان به 2 صورت غیر حضوری و حضوری است

قاسمیان توضیح داد: ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در مقطع کارشناسی به 2 صورت غیر حضوری و حضوری تقسیم می گردد که در مرحله اول دانشجویان باید مدارک تحصیلی و شناسایی خود را در سایت دانشگاه بارگذاری نموده و در مرحله بعد با رائه نمرات ریز دوران تحصیل خود پرونده خود را تکمیل نمایند.

سال جاری 834 دانشجو پذیرش شده اند

وی ادامه داد: سال جاری ظرفیت اعلام شده برای پذیرش دانشجو 789 نفر بود که سازمان سنجش 834 دانشجو را به دانشگاه معرفی نموده است و این تعداد در دانشگاه پذیرش شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 635

به "دانشگاه علم و صنعت 834 دانشجو را در 14 رشته تحصیلی پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علم و صنعت 834 دانشجو را در 14 رشته تحصیلی پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید