با تور مجازی به شیکاگو سفر کنید

به گزارش تور آلمان ارزان، شیکاگو زادگاه اشخاصی مثل والت دیزنی و هیلاری کلینتون، شهری است که از خاکسترهای یک فاجعه تاریخی برخواسته است.

با تور مجازی به شیکاگو سفر کنید

شیکاگو یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای جهان و یکی از مهم ترین قطب های صنعت توریسم در آمریکا به شمار میرود. گفته می شود که 10 تا از 50 آسمان خراش بزرگ جهان در شیکاگو واقع شده اند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید نیمی از آسمان خراش های احداث شده در آمریکا، در شهر شیکاگو واقع شده اند. شیکاگو علاوه بر میزبانی از آسمان خراش های نفس گیر و دیدنی های خاص طبیعی مثل رودخانه شیکاگو، زادگاه بزرگان ادب و فرهنگ مثل ارنست همینگوی و والت دیزنی است. مواردی که در کنار هم، این شهر را به یک مقصد مجذوب کننده برای گردشگر ها تبدیل کرده است. همراه خبرنگاران باشید تا در این قسمت از تورهای مجازی، به شیکاگو سفر کنیم.

شیکاگو بزرگ ترین شهر استان ایلینوی در آمریکا به شمار میرود. جایی که با جمعیت 9 میلیون نفره خود حالا به عنوان سومین شهر پرجمعیت آمریکا محسوب می شود. نام شیکاگو از روی کلمه هندی شیکاوا به معنی سوسن وحشی گرفته شده است. شیکاگو در ابتدا اقامت گاه قبیله ای با نام پوتاواتومی بوده است. این شهر در سال 1833 میلادی به عنوان یک شهرک تاسیس شد و چهار سال بعد زمانی که جمعیت شهر به چیزی حدود 4,170 نفر رسید، شیکاگو رسما به یک شهر تبدیل شد.

بعد از تاسیس و توسعه راه آهن، شهر شیکاگو رونق گرفت و شکوفایی آن آغاز شد. شیکاگو از جمله شهرهای بزرگ و مدرن آمریکا است که مراکز علمی و تحقیقاتی آن برای دنبال کنندگان علم و تکنولوژی مجذوب کنندهیت بسیار بالایی دارد. مراکز دانشگاهی مثل اسنتیتوی تکنولوژی ایلینوی، دانشگاه شیکاگو، دانشگاه راش، دانشگاه نورث وسترن، آزمایشگاه ملی آرگون، کتابخانه عمومی شیکاگو و موسسه خاورشناسی دانشگاه شیکاگو از جمله مراکز تحقیقاتی هستند که برای دنبال کنندگان علم و فناوری قطعا مجذوب کنندهیت های خاص خود را دارند.

ممکن بود که شهر شیکاگو در سال 1871 از نقشه آمریکا به طور کامل حذف شود! آتش سوزی عجیبی که در سال 1871 سه روز کامل به طول انجامید و شهر شیکاگو را به چالش کشید، آسیب تقریبا جبران ناپذیری را به این شهر وارد کرد. هنوز دلیل اصلی این آتش سوزی معین نیست؛ اما بعد از این اتفاق معماران شیکاگو، این شهر را دوباره از نو ساختند و اولین آسمان خراش کشور آمریکا را در شیکاگو برپا کردند. ساخت و فروش آسمان خراش های باشکوه یکی از مهم ترین و اساسی ترین دلایلی بود که به رشد اقتصادی شهر و بازگشت شهر به حیات کمک می کرد. با وجود اینکه آسمان خراش ها و سازه های نفس گیر حالا به شناسنامه شیکاگو در معماری شهری بدل شده است اما تقریبا دو سوم ساختما ن های این شهر، اسکلت و حال وهوای کلاسیک دارند. تنوع ساختار و معماری شهری تنها بخشی از ساختارها و جاذبه های متنوع شیکاگو را به ما نشان می دهند.

در کنار تمامی زیبایی های شهری، شیکاگو زادگاه اشخاصی برجسته همچون میشل اوباما، هیلاری کلینتون، اکاترینا یوشنکو، ارنست همینگ وی، آناستازیا و والت دیزنی است. اشخاصی که در حرفه خود، از سیاست گرفته تا ادب و هنر، افراد مهم و پیشگام در جهان به حساب می آیند. شیکاگو یک شهر بسیار زیبا و مجذوب کننده است که آن را با نام ونیزِ غرب جهان می شناسند. در این مطلب و از طریق تور مجازی می توانید به شیکاگو سفر کرده و به بازدید از دیدنی های آن بپردازید. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می کند. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2204

به "با تور مجازی به شیکاگو سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی به شیکاگو سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید