ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در خصوص آن باید بدانید

به گزارش تور آلمان ارزان، به چه نوع تیزری، تیزر تبلیغاتی گفته می گردد؟ تیزرهای تبلیغاتی چطور ساخته می شوند؟ کدام آژانس تبلیغاتی بهتر و حرفه ای تر تیزر می سازد؟ با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در خصوص آن باید بدانید

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام آنی بین، اگر این سؤالات برای شما هم به وجود آمده، این متن را بخوانید و بالاخره جواب سؤال هایتان را به زبانی ساده بگیرید.

چند نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد؟

به طور کلی تیزرهای تبلیغاتی (ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی ) را می توان در سه گروه رئال، انیمیشن سه بعدی و موشن گرافیک دسته بندی کرد؛ اما هر شرکت یا کسب وکاری به یک علت به سراغ ساخت تیزرهای تبلیغاتی می رود:

1. معرفی مجموعه، سازمان، شرکت، کارگاه، استارت آپ، کسب وکار یا مشاغل تازه: در تیزر معرفی کسب وکار، بخش ها و اجزای مختلف کسب وکار معرفی می شود و مدل و اهداف سازمان ارائه می شود. خدمات یا سرویس های آن ها در مقایسه با رقبا نشان داده می شود.

2. معرفی برند یا فیلم برند: در تیزر معرفی برند هویت برند ایجاد یا تقویت می شود. فیلم برند محصول و خدمات و یا خود برند را مستقیم نمایش نمی دهد، بلکه با نمایش ارزش ها و اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می بخشد.

3. معرفی محصول، کالا یا یک خدمت: در فراوری تیزر تبلیغاتی برای یک محصول یا خدمت طبیعتاً موضوع اصلی خود محصول یا آن خدمت است و ویژگی ها و مزایای استفاده از آن؛ از صاحب یا کارمندان کارخانه سازنده کالا نام برده نمی شود یا تصویر و ویدئویی از بخش های مختلف کارگاه سازنده کالا وجود ندارد.

تیزرهای تبلیغاتی چطور ساخته می شوند؟

انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی خود نحوه ساخت ویدئو را مشخص می نماید. مثلاً تبلیغ یک محصول خوراکی نسبت به معرفی خدمات یک شرکت بزرگ به طور کامل فرق دارد. توجه بر جزئیات، موسیقی، و غلبۀ کلام یا موسیقی، همه و همه جزو عواملی است که گروه خلاق سازندۀ فیلم باید برای فراوری یک تیزر در نظر بگیرند تا برترین گزینه را انتخاب نمایند.

ما در کانون آنی بین ساخت تیزرهای تبلیغاتی را به دو شیوۀ کلی تقسیم بندی می کنیم:

1. فراوریات داخل استودیو:

این ویدئوهای خلاقانه در استودیوی آنی بین و با نورپردازی و استفاده از تجهیزات مخصوص حرکت و گرافیکی فراوری می شود. از تلفیق فیلم و عکس با گرافیک های رایانه ای، موشن دیزاین های خلاقانه ای به وجود می آید که نظر هر مخاطب کنجکاوی را جلب می نماید. تیزرهای تبلیغاتی معرفی کالا یا محصول معمولاً استودیویی هستند.

2. تیزرهای تبلیغاتی فراوریشده در محیط مجموعه:

برخی از ویدئوها از محل کار شرکت یا کارخانه یا کسب وکار برداشته می شوند. در این ویدئوها آژانس تبلیغاتی با حضور در محل، بسته به سناریوی ویدئو، از توانمندی ها و امکانات کسب وکار گزارش، عکس و فیلم تهیه می نماید.

هزینه تیزرهای تبلیغاتی چطور مشخص می شود؟

هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی فاکتور مهمی برای انتخاب شرکت سازنده تبلیغات است. روزانه انواع مختلفی ویدئو ساخته می شوند و در سایت ها، تلویزیون، آپارات، یوتیوب یا سایر شبکه های مجازی به نمایش در می آیند. کیفیت ساخت تیزرهای تبلیغاتی کاملاً فرق دارد و به نوع تجهیزات به کار رفته و محتوای ویدئو بستگی دارد که درنهایت برمی شود به اندازه هزینه ای که برای آماده سازی ویدئوهای تبلیغاتی می شود.

این شمایید که بر مبنای اندازه هزینه برای ساخت تیزر تبلیغاتی، مشخص می کنید ویدئوی تبلیغاتی مدنظرتان با چه تجهیزاتی ساخته شود و چه اندازه انرژی و نیرو صرف آن شود.

پیش از فراوری تیزر تبلیغاتی، به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای سفارش تیزر تبلیغاتی، قبل از هر چیز باید احتیاجسنجی کنید؛ این ویدئو قرار است چه کسی یا چه گروهی را تحت تأثیر قرار دهد؟ مخاطب شما کیست؟

آیا نوع کسب وکار شما Business-to-Business است؟ آیا در شرکت خود با شرکت ها و سازمان های دیگر طرف قرارداد هستید و به یک کورپوریت ویدئو (Corporate Video) یا مستنندهای تبلیغاتی احتیاج دارید؟

یا مدل کسب وکار شما business-to-consumer است؟ یعنی با مشتری نهایی یا خریدار سروکار دارید؟ در این نوع تیزر تبلیغاتی به ویدئویی احتیاج دارید که بیشتر وایرال شود و طیف وسیع تری از مخاطب را به خود جلب کند.

آیا تیزر تبلیغاتی همان چیزی است که کسب وکار شما به آن احتیاج دارد؟

چند سؤال مهم هست که شما باید پیش از ساخت تیزر تبلیغاتی، جوابش را بیابید:

  • در جهت پیشرفت کسب وکارتان، اساساً به چه سرویس ها یا خدماتی احتیاج دارید؟
  • آیا یک تیزر تبلیغاتیِ منحصربه فرد کسب وکار شما را توسعه می دهد و باعث دیده شدن بیشتر کالای شما می شود؟
  • آیا به محتوای متنی و تصویری برای شبکه های اجتماعی خود احتیاج دارید؟
  • آیا خدمات گرافیکی، موشن دیزاین، تصاویر حرفه ای، کپشن های مجذوب کننده و ... مخاطب برند شما را بیشتر می نماید؟

ابتدا خوب به تمام جوانب تبلیغات حرفه ای در دنیای امروز برای فروش بیشتر فکر کنید و سپس کار تبلیغات را حرفه ای و با دیدی روشن، آغاز کنید.

آنی بین برای یاری به شما آماده است

کانون آنی بین یک آژانس خلاق تبلیغاتی است که به زبانی ساده و سرراست می تواند در زمینه تبلیغات کالا یا برند به شما یاری کند تا سهم خود از بازار را افزایش دهید.

برای آشنایی با سرویس های این آژانس تبلیغاتی، لطفاً به سایت آنی بین anibeen.com سر بزنید و خدمات کانون آنی بین در حوزه تبلیغات را ببینید، سپس برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی مدنظرتان تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2162

به "ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در خصوص آن باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در خصوص آن باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید