سیدنی بزرگترین و قدیمی ترین شهر استرالیا

به گزارش تور آلمان ارزان، سیدنی پایتخت استرالیا، بزرگترین و قدیمی ترین شهر این کشور است و نماد کشور استرالیا نیز محسوب می گردد. با اینکه سیدنی یکی از گرانترین شهرهای دنیا است اما جذابیت های بسیار زیادی دارد و همین امیر باعث شده تا نام این شهر زیبای استرالیایی بارها در میان برترین شهرهای دنیا برای زندگی قرارگیرد.

سیدنی بزرگترین و قدیمی ترین شهر استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

جنگل های همواره سبز این شهر در کنار دریایی آرام و سواحل دوست داشتنی باعث شده تا این شهر پانزدهمین مقصدر پربازدید دنیا گردد که هر سال میلیون ها گردشگر برای بازدید از جاذبه های آن به این شهر سفر می نمایند.

مکان های دیدنی سیدنی عبارت اند از:

تالار اپرا

تالار اپرای سیدنی یکی از خلاقانه ترین و شلوغ ترین مراکز هنرهای نمایشی و بزرگ ترین دستاورد معماری مدرن دنیا است که به عنوان میراث دنیای یونسکو نیز به ثبت رسید است.

پل بندرگاه

پل بندرگاه سیدنی پنجمین پل قوسی دنیا، جزو شاهکارهای مهندسی و معماری دنیا محسوب می گردد. این پل در سال 1932روی بندرگاه برای اتصال مرکز شهر با مناطق شمالی ساخته شد است و می توانند برای آشنایی بیشتر با تاریخچه این پل از موزه لنگرگاه جنوب شرقی بازدید نمایند.

برج سیدنی

برج سیدنی با ارتفاع 309 متر، بلندترین ساختمان شهر است که با عنوان چشم سیدنی شناخته می گردد و بعد از تالار اپرا و پل بندرگاه، از مهم ترین جاذبه های سیدنی است. مراکز خرید، رستوران ها و کافه های متعددی با چشم اندازی تماشایی از شهر در این برج وجود دارد.

باغ گیاه شناسی سلطنتی

باغ گیاه شناسی سلطنتی باغی با مسافت 30 هکتار در قلب شهر و در چند قدمی تالار اپرا است. این باغ در سال 1816 تأسیس شد و قدیمی ترین موسسه علمی در استرالیا و شامل مجموعه ای عالی از گیاهان استرالیایی و خارجی است.

باغ وحش تارونگا

باغ وحش تارونگا یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری سیدنی است. این باغ وحش محل نگهداری 4 هزار حیوان ازجمله حیوانات وحشی بومی استرالیایی و حیوانات نادر و در معرض خطر است. باغ وحش تارونگا مشرف بر بندرگاه است و با کشتی تنها 12 دقیقه تا شهر فاصله دارد.

رصدخانه

رصدخانه سیدنی ساختمانی ماسه سنگی واقع بر فراز تپه ای در محله راکس است. از این رصدخانه می توان منظره ای پانوراما از بندر را تماشا کرد.

موزه هنرهای معاصر استرالیا

موزه هنرهای معاصر استرالیا یکی از برجسته ترین موزه های این کشور است که به نمایشگاه، تفسیر و جمع آوری هنر معاصر از سراسر استرالیا و دنیا اختصاص دارد. برنامه های موزه هنر معاصر بسیار متنوع است و برگزاری نمایشگاه های موضوعی بزرگ و آنالیز آثار هنرمندان مشهور، نمایشگاه های انفرادی، نمایشگاه نقاشی، مجسمه و آثار جدید از هنرمندان تازه کار را شامل می گردد.

لونا پارک

لونا پارک با چشم انداز فوق العاده دیدنی و جذاب از بندرگاه ، یکی از پارک های تفریحی محبوب در سیدنی است. سواری های دیوانه نماینده ای مانند قطار تانگو یا وسایل خاطره انگیزی مانند چرخ فلک در این پارک به چشم می خورد و بچه ها عاشق شاتل فضایی و بزرگ ترها عاشق سرسره های غول پیکر لونا پارک هستند.

گالری عکس سیدنی

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 932

به "سیدنی بزرگترین و قدیمی ترین شهر استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدنی بزرگترین و قدیمی ترین شهر استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید