شهرستان های استان تهران ویلاسازی رادر زمین های نامرغوب انجام دهند

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مقیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در مورد روند رو به رشد ویلاسازی در شهرستان های استان تهران گفت: زمین هایی باید برای ساخت ویلا درنظر گرفته شوند که امکان کشت و زرع در آن ها وجود نداشته باشد یا امکان کشت در آن کمتر است و در این راستا چند منطقه برای ساخت ویلا در نظر گرفته گردد.

شهرستان های استان تهران ویلاسازی رادر زمین های نامرغوب انجام دهند

وی با بیان اینکه اگر امروز تصمیم درست بگیریم نسل های آینده قضاوت درستی نسبت به ما خواهند داشت اضافه کرد: در جایی که زمین ها مرغوب نیست می توان با رعایت مباحث زیست محیطی در امر ویلاسازی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار تهران با اشاره به ویژگی های اجرای طرح حدنگاری توضیح داد: طرح حد نگاری محسنات زیادی دارد که باید براساس قانون عمل می شد ولی 2 سال از اجرای آن عقب هستیم که باید این زمان را جبران کنیم.

مقیمی ادامه داد: در استان تهران کمتر به زمان و اعداد و ارقام توجه می شود که این مسئله قدری به اعتبارات برمی شود و برخی هم به این دلیل است که تهران بزرگ است و متأسفانه برخی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می نمایند و برای ساخت ویلا زمین هایی درنظر گرفته شوند که امکان کشت و زرع در آن ها وجود نداشته باشد یا امکان کشت در آن کمتر است.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای قانون حد نگاری تأکید کرد: باید مسئولان دقت نمایند که اگر 2 سال از اجرای این قانون عقب هستیم اگر حقی از کسی ضایع شود ما مسئولیم و تمام سازمان ها اموال شان را باید کاداستر نمایند و موضوعات بازآفرینی نیز باید ساماندهی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 174

به "شهرستان های استان تهران ویلاسازی رادر زمین های نامرغوب انجام دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان های استان تهران ویلاسازی رادر زمین های نامرغوب انجام دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید