علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان تامین شد

به گزارش تور آلمان ارزان، موسوی گفت: 190 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان اختصاص یافته است.

علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان تامین شد

سید هدایت اله موسوی مدیرکل امور عشایر استان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: یک میلیارد و 900 میلیون تومان از محل تسهیلات تامین چرخه گوشت قرمز تامین و در اختیار عشایر استان قرار گرفته است.

او با بیان این که اندازه نهایی تسهیلات طرح تامین چرخه گوشت قرمز عشایر استان خوزستان 5 میلیارد تومان است، افزود: برای جذب تمام تسهیلات مورد نیاز عشایر تلاش و برنامه ریزی شده است.

موسوی با بیان اینکه 19 میلیارد تومان اعتبار برای تامین علوفه عشایر استان اختصاص یافته است، ادامه داد: 5 میلیارد تومان از تسهیلات تامین علوفه در اختیار عشایر خوزستان قرار گرفته است.

مدیر کل امور عشایر استان گفت: این تسهیلات از محل بند (ب) صندوق توسعه ملی جذب و با هدف تامین نیاز های عشایر خوزستان در اختیار آن ها قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به آغاز فعالیت هنرستان کشاورزی در استان، اظهار داشت: این هنرستان با پیگیری مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی دزفول وابسته به سازمان جهاد کشاورزی خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

موسوی گفت: عشایر بازمانده از تحصیل و از پایه یازدهم در رشته های امور زراعی، امور دامی و ماشین آلات کشاورزی در این هنرستان به تحصیل پرداخته و هزینه های خوابگاه و تسهیلات این دانش آموزان عشایری بر عهده سازمان امور عشایر کشور و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1988

به "علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید