فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی رأی داد

به گزارش تور آلمان ارزان، ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری از کاتلین روبینز(Kathleen Rubins) یکی از فضانوردان ماموریت اکسپدیشن 64 را کنار غرفه رای گیری منتشر کرد.

فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی رأی داد

در این تصویر کاتلین روبینز فضانورد ناسا و مهندس پرواز ماموریت اکسپدیشن 64، به غرفه رای گیری ایستگاه فضایی بین المللی اشاره می نماید که قرار است وی در این ماه از آنجا رای خود را بدهد. این بار دوم است که روبینز از مدار نزدیک زمین رأی می دهد چرا که وی اولین بار نیز رای خود را از فضا و در سال 2016 هنگامی که به عنوان یکی از فضانوردان ماموریت اکسپدیشن 48-49 در ایستگاه فضایی بین المللی حضور داشت، داده بود.

ماموریت اکسپدیشن 64 ،64 اُمین اعزام طولانی مدت به ایستگاه فضایی بین المللی است. این ماموریت شامل سه سرنشین بود که ساعت 1:45 بامداد 14 اکتبر سال 2020 به وقت منطقه زمانی شرقی و 9:15 به وقت تهران سوار بر موشک سایوز MS-17 به سوی فضا پرتاب شد.

بنابر برنامه ریزی ها قرار است این مأموریت در تاریخ 18 آوریل 2021 با جدا شدن موشک سایوز MS-17 به سرانجام برسد. در ماموریت 14 اکتبر سه فضانورد به نام هایسرجی ریجیکوف(Sergey Ryzhikov) و سرجی راد سرجوکوف(Sergey Kud-Sverchkov) از سازمان فضایی فدرال روسیه و کاتلین روبینز(Kathleen Rubins) از ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی رفتند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1501

به "فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی رأی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی رأی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید