فیلم اولین تیک و تاک سحر قریشی با مهدی طارمی ! ، عاشقی در این میهمانی !

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: ویدیو دیده نشده از لحظه آشنایی سحر قریشی و مهدی طارمی که باعث به وجود امدن حاشیه ها و جنجال های زیادی شد.

فیلم اولین تیک و تاک سحر قریشی با مهدی طارمی ! ، عاشقی در این میهمانی !

سحر قریشی بازیگر جنجالی ایرانی است . سحر قریشی این روزها با حواشی زیادی رو به رو شده است . سحر قریشی با عکس و فیلم های مختلف نقدها طرفدارانش را در پی داشته است. به تازگی تصویر جدیدی از سحر قریشی منتشر شده است. سحر قریشی و مهدی طارمی در جشن تولد طارمی با یکدیگر آشنا شدند.

به گزارش خبرنگاران، شاید برای شما جالب باشد بدانید که سحر قریشی و مهدی طارمی چگونه با هم آشنا شدند. این اتفاق (آشنایی آنها) در جشن تولد مهدی طارمی و حضورش در این برنامه رخ داد.

حاشیه های رابطه دوستی مهدی طارمی و سحر قریشی هنوز هم ادامه دارد و همین چند روز پیش رسانه های خارجی فوتبالی برای معرفی کردن مهدی طارمی به رابطه جنجالی او با بازیگر زن مشهور ایرانی سحر قریشی اشاره کردند. جالب است که بر خلاف توضیحات سحر قریشی مهدی طارمی رسما گفت که رابطه آنها دوستی معمولی بوده و مثل تمام رابطه ها تمام شد و چیز مهمی نیست.

مهدی طارمی یک روایت دیگر را به صورت غیر مستقیم هم نقل نموده است. او می گوید که قرار بوده با سحر قریشی ازدواج کند ولی مادرش رضایت نداده است و دلیل بهم خوردن رابطه آنها مخالفت مادرش بوده است. سحر قریشی تصاویری از خودش منتشر نموده بود که انگشتری مانند انگشتر مهدی طارمی در دست دارد ولی بعد از به وجود امدن حاشیه ها این عکس ها را پاک کرد !

در واقع سحر قریشی خودش به صورت غیر رسمی این اتفاق (ازدواج را) زود به زود اعلام نموده بود ولی به وصلت منتهی نشد. این زوج در یک مراسم و مهمانی ویژه با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه آن ها نزدیک و نزدیک تر شد تا جایی که اوج حواشی رابطه آن ها در جشن تولد سحر قریشی بود. در این تولد آقای فوتبالیست کادویی گرانقیمت و به روایتی 50 میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و به اسم هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلی ها باور نمایند عاشق او شده است.

منبع: رکنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2048

به "فیلم اولین تیک و تاک سحر قریشی با مهدی طارمی ! ، عاشقی در این میهمانی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم اولین تیک و تاک سحر قریشی با مهدی طارمی ! ، عاشقی در این میهمانی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید