قابلیت جدید Meet Now در اسکایپ؛ تماس ویدیویی بدون نیاز به نصب یا ثبت نام تنها با سه کلیک

به گزارش تور آلمان ارزان، در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا که مردم به خاطر خانه نشینی بیشتر از همیشه از ارتباطات تصویری و ویدیو کنفرانسی استفاده می کنند؛ یک نرم افزار قدیمی حوزه تماس های ویدیویی با یک به روزرسانی و افزودن قابلیت جدید سعی کرده رقیبی برای برنامه Zoom شود.

قابلیت جدید Meet Now در اسکایپ؛ تماس ویدیویی بدون نیاز به نصب یا ثبت نام تنها با سه کلیک

مایکروسافت قابلیت Meet Now را در اسکایپ رونمایی کرد تا مردم به طور بسیار ساده تری و بدون نیاز به رجیستر، ثبت نام، نصب و مسایل حریم خصوصی یک جلسات ویدیویی با کیفیت راه اندازی کنند.

غول ردموند می گوید کاربران با Meet Now تنها با سه کلیک می توانند یک جلسه ویدیویی رایگان را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از این قابلیت حتی نیازی به نصب نرم افزار اسکایپ و لاگین به آن نیست؛ بلکه هر فردی می تواند وارد وب سایت اسکایپ شده و لینک ساده جلسه ویدیویی را با دیگران به اشتراک بگذارند و از آن ها دعوت کنند تا وارد این نشست شوند.

اگر شخصی که دعوت کردید؛ نرم افزار اسکایپ را نصب کرده باشد؛ تماس ویدیویی به طور مستقیم در برنامه اسکایپ او باز خواهد شد و در صورت نداشتن برنامه اسکایپ؛ می تواند لینک دعوت را در یک مرورگر وب مانند گوگل کروم یا مایکروسافت اچ باز کند.

اسکایپ یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای چت ویدیویی و صوتی برای کسب وکارها مطرح بوده است ولی این روزها از اپلیکیشن زوم عقب ماند. مردم سادگی راه اندازی یک ویدیو کنفرانس یا چت ویدیویی در زوم را پسندید و به همین دلیل از آن استقبال شد.

رقابت در راه اندازی تماس ویدیویی با چند کلیک

در نرم افزار زوم فقط با چند کلیک در زوم می توان به سادگی با چندین نفر تماس ویدیویی داشت. مایکروسافت بر همین اساس قابلیت Meet Now را طوری راه اندازی کرده است تا کمترین کلیک و راه اندازی را داشته باشد.

پس از اینکه نرم افزار Zoom در هفته های اخیر با محبوبیت های زیادی روبرو شده و ده ها میلیون دانلود را تجربه کرد؛ برخی ضعف های امنیتی و نقض های حریم خصوصی آن آشکار شد و حالا مایکروسافت با قابلیت جدید اسکایپ می خواهد از این فرصت نهایت استفاده را بکند تا برخی از کاربران تغییر راستا بدهند.

البته، مدیران Zoom هم وعده کردند به زودی مسائل ایجاد شده را رفع کنند. روزهای آینده مشخص می شود که آیا کاربران Zoom ریزش خواهند داشت و به سوی اسکایپ خواهند رفت یا نه!

منبع: + و +

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1123

به "قابلیت جدید Meet Now در اسکایپ؛ تماس ویدیویی بدون نیاز به نصب یا ثبت نام تنها با سه کلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت جدید Meet Now در اسکایپ؛ تماس ویدیویی بدون نیاز به نصب یا ثبت نام تنها با سه کلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید