قدردانی مشاور پادشاه عمان از سالار عقیلی

به گزارش تور آلمان ارزان، محمد الزبیر مشاور پادشاه عمان در جریان برگزاری جشنواره فرهنگی مسقط، از سالار عقیلی قدردانی کرد.

قدردانی مشاور پادشاه عمان از سالار عقیلی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بیستمین جشنواره فرهنگی بین المللی مسقط 2018 از دوشنبه 9 بهمن 1396 در پایتخت کشور عمان در حال برگزاری است. در این جشنواره گروه راز و احتیاج به خوانندگی سالار عقیلی به اجرای آثاری از موسیقی ایرانی پرداخت.

در این اجرا که به همت رایزنی فرهنگی ایران در مسقط تدارک دیده شده، گروه راز و احتیاج در بخش موسیقی عرفانی این جشنواره و در موزه میراث فرهنگی بیت الزبیر مسقط روی صحنه رفت.

گروه هایی از کشورهای عمان، ایران، پاکستان و مغرب در بخش موسیقی عرفانی جشنواره فرهنگی مسقط به اجرای برنامه می پردازند که افتتاح این بخش با گروه راز و احتیاج بود.

گروه راز و احتیاج را در این اجرا سالار عقیلی (خواننده)، حریر شریعت زاده (نوازنده دف و پیانو)، ماهور عقیلی (نوازنده تنبک)، علی خشتی نژاد (نوازنده تار)، علیرضا دریایی (کمانچه) و حسین محمودی مجد (سنتور) تشکیل می دهند.

جشنواره فرهنگی بین المللی عمان همه ساله در پارک العامرات واقع در جنوب مسقط برگزار می گردد و هدف از برگزاری آن معرفی برنامه های فرهنگی عمان و جذب گردشگر است.

این جشنواره سال جاری از 18 ژانویه (28 دی) شروع شده و تا 10 فوریه (21 بهمن) ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 688

به "قدردانی مشاور پادشاه عمان از سالار عقیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی مشاور پادشاه عمان از سالار عقیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید