قول مساعد ساعی به راه اندازی کمپ حمایت از پناهندگان

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از پیشنهاد هادی ساعی برای تشکیل کمپ حمایت از پناهندگان استقبال کرد.

قول مساعد ساعی به راه اندازی کمپ حمایت از پناهندگان

چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو با سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ملاقات و مصاحبه کرد، در این نشست که با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار گردید چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو ضمن اشاره به جایگاه تکواندو ایران در دنیا بیان نمود: تکواندو بانوان ایران آینده درخشانی دارد و قطعا این فرایند صعودی آن ها همچنان ادامه خواهد داشت. آگاه هستیم که کمیته ملی المپیک ایران همکاری خوبی با فدراسیون دارد و این حمایت تاثیر بسزایی در توسعه این رشته المپیکی در عرصه قهرمانی و همگانی خواهد داشت.

در ادامه سید رضا صالحی امیری ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس فدراسیون دنیای به تکواندو ایران اظهار کرد: سالانه هزینه های زیادی برای رشد و توسعه تکواندو در ایران می گردد و بالطبع ما نیز انتظار حمایت بیشتر مسئولان دنیای از این رشته را داریم چرا که معتقدیم تکواندو ایران همیشه مورد احترام و توجه دنیایان بوده است.

صالحی امیری توضیح داد: مسئولان فدراسیون تکواندو ایران زحمات زیادی برای رشد و توسعه این رشته پر هوادار می کشند در واقع در تکواندو نگاه ما به بانوان و آقایان یکسان است و همانطور که دکتر چو اشاره نمود آینده درخشانی برای تکواندو بانوان ایران دیده می گردد. انتظار داریم با توجه به جایگاه تکواندو ایران در عرصه دنیای این نگاه حمایت آمیز همچنان وجود داشته باشد.

هادی ساعی بعلاوه در این نشست با توجه به حضور پرتعداد پناهندگان از کشور های مختلف در ایران، با هدف حمایت از ورزشکاران رشته تکواندو پیشنهاد تشکیل کمپ حمایت از پناهندگان ورزشکاران این رشته ورزشی را ارائه نمود که از سوی چو نیز با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2337

به "قول مساعد ساعی به راه اندازی کمپ حمایت از پناهندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد ساعی به راه اندازی کمپ حمایت از پناهندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید