لیگ بسکتبال همچنان به صورت متمرکز و بدون تماشاگر دنبال می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، فرهاد زحمتکش در مصاحبه با خبرنگاران، با یادآوری اینکه تمام دیدارهای مرحله رفت و برگشت 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر بسکتبال به صورت متمرکز در تالار بسکتبال آزادی برگزار گردید، گفت: طی هفته های اخیر نمایندگان فدراسیون بازدیدی از سالن تیم های لیگ رجحان در شهرستان های مختلف داشتند و شرایط آنها را بابت برگزاری مسابقات ارزیابی کردند. نتیجه هم به مسئولان مربوطه اعلام شد تا برای رفع کردن نقاط ضعف موردنظر اقدام لازم را داشته باشند.

لیگ بسکتبال همچنان به صورت متمرکز و بدون تماشاگر دنبال می گردد

وی توضیح داد: البته قرار نیست مسابقات لیگ برتر به میزبانی تیم های شرکت کننده دنبال گردد. برای برگزاری مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر هم برگزاری متمرکز بازی ها را در برنامه داریم. این رقابت ها از سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری در تالار بسکتبال آزادی شروع می گردد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال اعلام نمود: هنوز از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا یا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز لازم بابت برگزاری مسابقات به میزبانی هر یک از تیم ها را نداریم به همین علت لیگ برتر به صورت متمرکز دنبال می گردد اما بازبینی از سالن تیم ها را انجام دادیم تا در صورت کسب مجوز و فراهم شدن شرایط لازم، مسئله ای بابت پیگیری عادی رقابت ها نداشته باشیم.

زحمتکش تاکید نمود که تماشاگران کماکان از حضور در تالار بسکتبال آزادی محروم هستند بنابراین مرحله مقدماتی دوم لیگ برتر هم بدون حضور آنها برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال با یادآوری اینکه ملاقات تیم ها در این مرحله از رقابت ها نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد، گفت: بعد از اتمام ملاقاتهای مرحله دوم مقدماتی و به علت لزوم برپایی اردوی تیم ملی برای شرکت در پنجره دوم رقابت های انتخابی جام جهانی، مسابقات تعطیل خواهد شد. بعد از آن، از سرگیری رقابت ها با برگزاری مرحله سوم و پلی آف لیگ برتر خواهد بود که به صورت 2 از 3 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2178

به "لیگ بسکتبال همچنان به صورت متمرکز و بدون تماشاگر دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ بسکتبال همچنان به صورت متمرکز و بدون تماشاگر دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید