مدیریت پسماند و عرضه بنزین یورو 6 از اهداف سازمان محیط زیست

به گزارش تور آلمان ارزان، سلاجقه گفت: عرضه بنزین یورو 6 و مدیریت پسماند ها در دستور کار سازمان محیط زیست کشور است.

مدیریت پسماند و عرضه بنزین یورو 6 از اهداف سازمان محیط زیست

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرنگاران، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه مدیری پیروز است که یکی از معضلات محیط زیست تهران را حل نماید، اظهار کرد: مدیریت پسماند ها یکی از علت های آلودگی هوا در تهران است لذا این موضوع به سمت و سوی هوشمندسازی در حال حرکت است تا حداقل بوی که در فضا منتشر می شود کاهش یابد.

وی افزود: آرادکوه در راستا فرودگاه حضرت امام (ره) علیه واقع است و مهمان های خارجی به واسطه پرواز های مختلف در تردد هستند، لذا زیبنده مرکز ما نیست که افرادی با چنین فضایی روبرو شوند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه باید از فناوری های نو و ابزار های دیجیتالی در بحث مدیریت پسماند ها استفاده شود، شرح داد: در بررسی ها مشاهده کردیم پسماندی که به این محل می آید دارای 64 درصد رطوبت است، لذا باید برای این موضوع از مبدا فرهنگ سازی شود.

وی افزود: ما به عنوان دستگاه ناظر به محمل ها سرکشی می کنیم، با دولت و شهرداری تهران برای دریافت مطالبات در ارتباط هستیم.

سلاجقه اظهار داشت: موضوعات آلایندگی، حمل و نقل عمومی، عرضه بنزین یورو 6 از اولویت های فعالیت ما است و در تهران نیز در وهله اول بحث آلایندگی و در ادامه موضوع مدیریت پسماند ها را در دستور اجرای کار های خود قرار دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2084

به "مدیریت پسماند و عرضه بنزین یورو 6 از اهداف سازمان محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت پسماند و عرضه بنزین یورو 6 از اهداف سازمان محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید