مزایای خرید نمایشگر لمسی پرو استور

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران ؛ بر اساس مطالعاتی که اجرا شده، نتایج نشان می دهند استفاده از فناوری نمایشگرهای تخت تعاملی در افزایش بهره وری و سودآوری شرکت های تجاری، تاثیر بسزائی داشته است. در واقع یک سازمان با سرمایه گذاری بر روی نمایشگر لمسی برای محصولات با کیفیتی که به دیده شدن احتیاج دارند هزینه می نماید. در نتیجه کسب و کار خود را به صورت کارآمد تر اداره می نمایند و سودآوری را بهبود می بخشند و در عین حال، خدمات بهتری هم ارائه می دهند. البته این سرمایه گذاری کارآمد تنها مختص به ادارات و موسسات نیست و حتی مصرف نمایندگان نیز از این روند سود می برند، چرا که رفاه و تفریح بیشتری به دست می آورند. در این مقاله کارشناسان پرو استور مزایای خرید نمایشگر لمسی در کاربری های مختلف را آنالیز نموده اند که در پایین مشاهده خواهید کرد.

مزایای خرید نمایشگر لمسی پرو استور

بهبود کسب و کار با مانیتور تاچ

به طور قطع هر شرکتی در پی راهکارهایی است که فروش خود را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهد و در نتیجه بهره وری را بهبود بخشد. این در حالی است که راه حل صفحه تخت تعاملی می تواند برای بعضی مشاغل هر دو مزیت را به همراه داشته باشد. از راه هایی که یک مانیتور تعاملی می تواند در افزایش بازدهی داشته باشد، توانایی آن در سفارشی ساز محتوا است. بدین وسیله دیگر کسب و کار شما جهت تبلیغات فروش، بروز رسانی اطلاعات، اطلاع رسانی در مورد تولیدات و خدمات تازه، رویدادها و برای سایر مواردی که قصد دارید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، احتیاجی به تهیه و راه اندازی تابلوهای اعلانات گران قیمت ندارید. در عوض تنها با صرف زمانی اندک و به سادگی می توانید در هر لحظه محتوای نمایشگر تعاملی خود را تغییر و بروز کنید.

جذب مخاطب و ارائه آموزش

پنل های نمایشی تعاملی دارای این قابلیت هستند که در کمترین زمان ممکن، بیشترین مخاطب را جذب نمایند. این امر به سادگی امکان پذیر است چرا که مانیتور لمسی کلاسی را با وضوح فوق العاده ای به تصویر می کشد و مطالب کاملا خوانا هستند. مسلما با بهره گیری از چنین قابلیتی و اجرای نمایش های با کیفیت، می توانید از نمایشگر خود به منظور اهداف آموزشی بهره برداری نمایید. حتی در مواردی موسسات می توانند آموزش های لازم در مورد نحوه استفاده بهتر از محصولات یا نحوه کارکرد آن ها را برای کارکنان یا مشتریان خود، از این طریق به انجام برسانند.

اطلاع رسانی با استند لمسی

صفحه نمایش تعاملی بسیار بیشتر از بروز رسانی اطلاعات کسب و کار شما کارایی دارند. آن ها روشی موثر برای یاری به ایجاد تصویری مثبت از تجارت شما و بعلاوه افزایش وفاداری مشتریان محسوب می شوند. در واقع استند لمسی فروشگاهی تجربه ای به یاد ماندنی برای مشتریان فراهم می نمایند. انعطاف پذیری بالای آن ها باعث می گردد ارائه دهنده بتواند از این طریق برای مشتریانی که بودجه خود را در این شرکت صرف می نمایند، به تبلیغ کوپن های تخفیف بپردازد، هدایا و جوایز را به نمایش بگذارد، دوستان بیشتری معرفی کند و یا هر اقدامی که بتواند آن ها را متمایز نشان دهد.

ایجاد فضایی گیرا و مجذوب کننده تر

همان طور که می دانید استفاده از تابلوهای تبلیغاتی سنتی، اعلانات و کاغذها می تواند محیط کار را به هرج و مرج بکشاند. این در حالی است که Interactive Touch Screenهر گونه اقدامات اضافی را حذف می نماید و فضایی کارآمد تر و مجذوب کننده تر ایجاد می نماید. این تجهیزات کاربردی به راحتی برنامه ریزی می شوند تا کسب و کار خود را سازماندهی کنید و اطلاعات لازم را بدون ریخت و پاش در اختیار مشتریان قرار دهید. مسلما ساماندهی محیط کار، مدیریت موثر تر را به همراه می آورد و در نتیجه فضای کاری شما کارایی بیشتری خواهد داشت. از طرفی در زمان و هزینه برای مواردی همانند: بایگانی و مرتب سازی اسناد قدیمی و غیرضروری صرفه جویی خواهید کرد.

نمایشگر لمسی و علمکرد بهتر

به طور قطع تمامی اقداماتی که در هر تجارت و کسب و کاری صورت می گیرد، برای دریافت بازدهی مناسب و سود آوری بیشتر است. با این تفاصیل نمایشگرهای تخت تعاملی علاوه بر سازماندهی بیشتر، خط مقدم تجارت شما را بهینه سازی نموده و سود بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات، سازمان ها و موسساتی که بر روی فناوری نمایشگر تاچ اسکرین سرمایه گذاری نموده اند، 25 درصد افزایش فروش و 21 درصد افزایش راندمان داشته اند. در حقیقت این تجهیزات دیجیتالی به مشاغل یاری می نمایند تا مخاطبان خود را درگیر نموده و جهت خرید محصول یا اشتراک گذاری تجربه خود با دیگران احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

ارتقاء کیفیت خدمات

از دیگر مزیت های Interactive flat panel displays این است که تجربه بهتری را به مشتریان ارائه می دهند. اصولا این نمایشگرها به واسطه افزایش ارتباطات و دسترسی راحت تری که در اختیار مخاطبین قرار می دهند، باعث می شوند مشاغل سطوح بالاتری از رضایت مشتریان را به دست آورند. از سوی دیگر زمان انتظار و مدت زمان پاسخ دهی به مشتریان را کاهش می دهند و ارائه دهنده قادر خواهد بود خدمات شخصی تری ارائه نماید.

مشخصات و قیمت مانیتور لمسی جی پلاس

اخیرا جی پلاس محصولی فوق العاده به بازار معرفی نموده است، مدل GPlus GSB-75JD که یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید 8 می باشد. در نتیجه یک سیستم پایدار با اجرای سریع تر و عملکردی روان تر فراهم شده است. نمایشگر تاچ gplus بعلاوه اجازه می دهد که ویژگی هایی چون: اشتراک گذاری صفحه و لمس، صفحه نمایش چندگانه و نمایش گروهی، به وسیله شبکه بی سیم به اشتراک گذاشته گردد.

بعلاوه برای تماشا مخاطبین امکان ارتقاء صفحه به وضوح 4k نیز وجود دارد و قادر هستید تا هر آنچه در نمایش وجود دارد را به صورت کاملا واضح مشاهده نمایید. از لحاظ سخت افزاری هم مانیتور لمسی جی پلاس به خوبی تجهیز شده است، این شامل دوربین، میکروفون و اسپیکرهای قدرتمند داخلی می باشد: و 2 بلندگوی قدرتمند و ساب ووفر که جلوه های صوتی تصویری ممتازی را فراهم می نمایند. علاوه بر این موارد، تنوع بالایی از تنظیمات، پیکربندی ها و سفارشی سازی ها در اختیار شما قرار دارند تا احتیاجهای خود را برآورده کنید.

برترین مانیتور تاچ اسکرین پرو استور

به طور کل با سرمایه گذاری بر روی یک صفحه تخت تعاملی، اساسا برترین راه چاره را برای احتیاجهای کاری خود انتخاب نموده اید. با این حال جهت کسب بیشترین بازدهی و تهیه SmartBoard ایده آل و سازگار با انتظارات خود، بهتر است جستجوی مختصری نموده و از میان عرضه نمایندگان نمایشگر، برترین تامین نماینده را پیدا کنید تا محصولی با کیفیت مناسب و کارآمد خریداری نمایید. عرضه نماینده ای که بر اساس شرایط کاری شما، بودجه مورد احتیاج را برآورد کند و محصولی سازگار و متناسب به شما ارائه نماید. در این صورت به راحتی می توانید کسب و کار خود را ارتقاء داده و ارتباط بهتری با مخاطبین خود داشته باشید. بعلاوه می توانید در صورت لزوم با مشاوران ما در پرواستور تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار دهند. پس با شماره 52472000 تماس بگیرید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2509

به "مزایای خرید نمایشگر لمسی پرو استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای خرید نمایشگر لمسی پرو استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید