مسمومیت با غذای کنسروی کشنده است ، 4 گیاه سفری خطرناک

به گزارش تور آلمان ارزان، غذاهای مسموم کننده ممکن است بو یا مزه ناخوشایندی نداشته باشند و بعضی از آنها مانند مسمومیت با غذای کنسروی کشنده است، همچنین در راستا سفر توجه کنید مسمومیت با گیاهانی مانند خرزهره، دیفن باخیا، کرچک و بعضی از قارچ های خودرو می تواند بسیار خطرناک است.

مسمومیت با غذای کنسروی کشنده است ، 4 گیاه سفری خطرناک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان درخواست کرد با رعایت موارد بهداشتی ذیل سلامت خود را تضمین نمایند:

1- طی سفر نوروزی تان حتما داروهای خود را همراه داشته باشید، چه بسا تا زمان پیدا کردن داروخانه در مقصد، برای تهیه دارو دچار مشکل شوید.

2- برای پیشگیری از گزش حشرات در محیط های گرم و مرطوب و استوایی، پشه بند، حشره کش های خانگی یا پماد و اسپری دافع حشرات همراه داشته باشید.

3- در مورد بیماران دیابتی که انسولین تزریق می نمایند، توجه به موارد زیر هنگام سفر ضرورت دارد:

فراهم کردن انسولین و داروهای مصرفی و سرنگ برای تمام مدت سفر

همراه داشتن دستگاه یا نوار کنترل قندخون، قند حبه ای، نبات، بیسکوییت و آبمیوه برای درمان کاهش احتمالی قندخون

همراه داشتن میان وعده مناسب؛ مانند میوه و ساندویچ کوچک

4- در مورد بیماران مبتلا به فشارخون بالا، بهتر است دستگاه فشارسنج و داروهای مصرفی همراه بیمار باشد و از مصرف مواد غذایی حاوی نمک مانند آجیل، تنقلات و مواد غذایی چرب خودداری گردد.

5- در صورت احتیاج می توانید پرسش های خود را در زمینه اطلاعات دارویی و موارد مسمومیت، با موضوعات ذیل و با کارشناسان مراکز اطلاع رسانی داروها و سموم وزارت بهداشت به شماره تلفن 1490 در میان بگذارید.

6- در جهت سفر توجه کنید مسمومیت با گیاهانی مانند خرزهره، دیفن باخیا، کرچک و برخی از قارچ های خودرو می تواند بسیار خطرناک است. مراقب بچه ها باشید و در صورت مسمومیت با این گیاهان مصدوم را در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل کنید.

7- چنانچه در یک محیط بسته و دارای بخاری نفتی یا گازی حالت تهوع، سرگیجه و خواب آلودگی داشتید، هرچه سریع تر بقیه را در جریان بگذارید و اگر مشکوک به مسمومیت با منوکسیدکربن هستید، محیط را ترک کنید.

8-غذاهای مسموم نماینده ممکن است بو یا مزه ناخوشایندی نداشته باشند. با وجودی که بیشتر مسمومیت های غذایی معمولا ظرف 24 ساعت رفع می شوند، برخی از آنها مانند مسمومیت با غذای کنسروی می توانند کشنده باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 891

به "مسمومیت با غذای کنسروی کشنده است ، 4 گیاه سفری خطرناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت با غذای کنسروی کشنده است ، 4 گیاه سفری خطرناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید