مسکو: گفت وگو با ایران و ترکیه در چارچوب فرایند آستانه را ادامه می دهیم

به گزارش تور آلمان ارزان، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفته این کشور همکاری با طرف های ایرانی و ترکیه ای در چارچوب فرایند آستانه را ادامه می دهد.

مسکو: گفت وگو با ایران و ترکیه در چارچوب فرایند آستانه را ادامه می دهیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک دیپلمات روسیه سه شنبه شب به وقت تهران از تداوم همکاری با ایران و ترکیه در قالب مذاکرات آستانه اطلاع داد.

واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در توییتی در این زمینه نوشت: روسیه به پیشبرد گفت وگو با طرف های سوری و همکاری با ترکیه و ایران در چارچوب مذاکرات در چارچوب آستانه ادامه می دهد. در عین حال یادآوری می کنیم که این یک فرایند متعلق به سوریه و تحت راهنمایی این کشور است و باید از دخالت های خارجی در این زمینه جلوگیری کرد.

وزارت خارجه ترکیه چندی قبل اعلام نمود که نشست سه کشور ترکیه، ایران و روسیه در خصوص سوریه در سطح رؤسای جمهور، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد. سه کشور مذکور از ژانویه سال 2017 به منظور کشاندن طرف های درگیر در سوریه به میز گفت وگو، سلسله نشست هایی تحت عنوان گفغت وگوهای آستانه در خصوص سوریه راه انداختند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1282

به "مسکو: گفت وگو با ایران و ترکیه در چارچوب فرایند آستانه را ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: گفت وگو با ایران و ترکیه در چارچوب فرایند آستانه را ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید