مشارکت بانک ها برای ادامه پروژه خرم آباد ، پلدختر

به گزارش تور آلمان ارزان، استاندار لرستان با اشاره به مشارکت بانک ها برای ادامه پروژه راه سازی خرم آباد - پلدختر، از پیگیری برای حل مشکل تامین منابع اقتصادی راه آهن دورود - خرم آباد اطلاع داد.

مشارکت بانک ها برای ادامه پروژه خرم آباد ، پلدختر

فرهاد زیویار با اشاره به ملاقات با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا های حمل و نقل کشور در تهران گفت: طرح موضوع تأمین منابع اقتصادی جاده خرم آباد - پلدختر از مهم ترین موارد پیگیری شده در جلسه با خادمی معاون وزیر راه بود که این پروژه در قالب ماده 56 با مشارکت بانک ملی و بانک سپه مطرح است و امروز بر تسریع در تأمین منابع پروژه برای ادامه فرایند کار تاکید شد.

وی اضافه کرد: راه آهن دورود - خرم آباد دیگر پروژه عنوان شده بود که به علت مسائل در تأمین منابع، برای ادامه فرایند احداث پروژه پیگیری های خوبی صورت گرفت و گزارشی از آخرین شرایط این پروژه به معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کوشش برای تکمیل چهار خطه های استان بی وقفه ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: چهار خطه های استان و بعلاوه تکمیل آزاد راه خرم آباد- بروجرد- اراک نیز در این جلسه مطرح شد و بر تسریع در فرایند اجرای آن ها و تزریق اعتبارات به پروژه ها تاکید شد.

زیویار در ادامه به سخنان معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره نمود و گفت: معاون وزیر راه با تأیید مطالبات استان در حوزه های مختلف قول مساعد داد و مقرر شد در خصوص جاده خرم آباد- پلدختر هر چه سریع تر تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی، بانک سپه و بانک ملی منعقد گردد و در خصوص سایر پروژه ها نسبت به تأمین منابع اقتصادی آن ها اقدام لازم انجام پذیرد.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2234

به "مشارکت بانک ها برای ادامه پروژه خرم آباد ، پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بانک ها برای ادامه پروژه خرم آباد ، پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید