مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر 9X لایت منتشر شد!

به گزارش تور آلمان ارزان، آنر که یکی از بهترین زیر مجموعه های هواوی به حساب می آید قرار است به زودی از گوشی آنر 9X لایت رونمایی کند. به همین دلیل یک خرده فروشی پاکستانی با قرار دادن نام و جزئیات این گوشی در اینترنت تا حدود زیادی ما را از مشخصات آن آگاه کرد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر 9X لایت منتشر شد!

حدودا دو هفته قبل بود که در یک تصویر تبلیغاتی دیده بودیم آنر قصد دارد نسخه لایت آنر 9X را روانه بازار کند. از آن روز تا کنون هیچ خبری از این گوشی منتشر نشد تا اینکه بالاخره یک خرده فروشی پاکستانی مشخصات آن را افشا کرد.

با توجه به آنچه که تصویر نشان می دهد، آنر 9X لایت از یک نمایشگر نسبتا بزرگ 6.5 اینچی FullView با ابعاد 7.8 × 76.6 × 160.4 میلی متر و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی برخوردار است. در پشت بدنه این گوشی یک دوربین 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی دیده می شود که در سمت راست آن ها (در بخش مرکزی پنل پشتی)، دکمه اثر انگشت نیز به چشم می خورد.

پردازنده کرین 710 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دیگر مشخصات آنر 9X لایت را تشکیل می دهند. این گوشی همچنین به یک باتری 3.750 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که برای نمایشگر 6.5 اینچی آن کافی به نظر نمی رسد!

در بخش نرم افزار نیز این گوشی با رابط کاربری EMUI 9.0 و اندروید 9 روانه بازار می شود که خوشبختانه به اندروید 10 نیز بروزرسانی می شود. آنر 9X لایت با توجه به مشخصاتی که از آن در اینترنت قرار داده شده از قیمت حدودی 207 دلار برخوردار بوده و هم اکنون برای پیش خرید نیز دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده و مشخصات آن نیز به طور کامل در دسترس کاربران قرار ندارد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 983

به "مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر 9X لایت منتشر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر 9X لایت منتشر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید