معترضان ضد مرکل: برو گمشو!

به گزارش تور آلمان ارزان، ده ها تن از جناح راستی های آلمان در حالی خواهان استعفای صدراعظم این کشور گردیده و شعار برو گمشو سردادند که وی به درسدن رفته تا با قانون گذاران منطقه ای حزبش دیدار کند.

معترضان ضد مرکل: برو گمشو!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به درسدن با تظاهرات حامیان جناح راست این منطقه همراه بود و آنها شعارهای زیادی علیه وی سردادند که یکی از آنها مرکل باید برود بود.

این تظاهرات به رهبری جنبش ضد اسلامی پگیدا برگزار گردید که در راس معترضان و منتقدان به تصمیم 2015 مرکل در استقبال و پذیرش یک میلیون مهاجر از کشورهای مسلمان واقع شده است.

مرکل پس از تظاهرات و راهپیمایی اعتراضی علیه این تصمیم وعده داد تا این مساله را مورد آنالیز قرار دهد و با دلایل اصلی مهاجرت گسترده به اروپا مقابله کند.

اخیرا، آلمان توافقی را با اسپانیا منعقد نموده تا مهاجران از پیش ثبت نام گردیده را بازگرداند و توافقی مشابه را با یونان در دست آنالیز دارد.

نگرانی های مهاجرتی در سال های اخیر در آلمان در مرکز توجه قرار گرفته و همین مساله باعث گردیده تا محبوبیت احزاب ضد مهاجرتی چون آلترناتیوی برای آلمان بیشتر گردد و این حزب در انتخابات اخیر پارلمانی در مقام سوم قرار بگیرد.

ایالت ساکسونی که مرکل به آنجا رفته تا با قانونگذاران حزب دموکرات مسیحی خود دیدار کند، قرار است برای انتخابات پارلمانی ایالتی در سپتامبر 2019 رای دهد و براساس نظرسنجی ها حزب آلترناتیوی برای آلمان می تواند دومین حزب بزرگ باشد و حزب مرکل در مقام نخست جای بگیرد.

منبع: isna.ir
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 139

به "معترضان ضد مرکل: برو گمشو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان ضد مرکل: برو گمشو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید