معرفی کامل هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا ، 5 ستاره

به گزارش تور آلمان ارزان، سفر به شهر ساحلی و زیبای آنتالیا و اقامت در هتل های لوکس و اقامتگاه های بی نظیر این شهر می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین تجربه های سفر برای هر فردی به شمار بیاید. هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا یکی از این هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که خدمات و امکاناتی با کیفیت را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. یکی از جذابیت های این هتل دسترسی آسان آن به ساحل است که مهمانان می توانند تنها در 6 دقیقه خود را به ساحل برسانند؛ هتل توپکاپی پالاس از 31 مارس 2010 پذیرای مهمانان سراسر دنیا می باشد و تا به امروز توانسته رضایت بسیاری از مهمانان خود را کسب کند، به طوری که امتیاز اختصاص داده شده به امکانات و خدمات این هتل، امتیاز 8.5 از 10 امتیاز می باشد. در ادامه این راهنما همراه خبرنگاران باشید تا با امکانات و خدمات ویژه و منحصر به فرد این هتل بیشتر آشنا شویم.

معرفی کامل هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا ، 5 ستاره

موقعیت هتل سواندور توپکاپی پالاس در منطقه لارا

هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) در ساحل لارا در کندو واقع شده است و علاوه بر این، دارای استخرهای متنوع سرپوشیده و روباز می باشد. با اقامت در این هتل می توانید به صورت رایگان از وای فای مجموعه استفاده نمایید و در اتاقی که رزرو می کنید از امکانات مینی بار نوشیدنی و تلویزیون صفحه تخت بهره مند شوید.

باید بدانید که هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) در حدود 12 مایل تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و پارکینگ خصوصی رایگان نیز برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

بازسازی کامل هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

خوب است بدانید که هتل توپکاپی پالاس در آوریل سال 2019 به طور کامل بازسازی و بازسازی شد. با اقامت در اتاق ها و سوئیت های هتل می توانید از امکاناتی مانند گاوصندوق، حمام خصوصی، وان و سشوار استفاده نمایید. این هتل از مهمانان معلول غافل نشده و امکانات و خدمات بسیاری را نیز برای آن ها فراهم نموده است. زمین تنیس به همراه تجهیزات تنیس نیز با احتساب هزینه های اضافی برای مهمانان قابل دسترسی خواهد بود و این هتل دارای مرکز تناسب اندام و امکانات ورزشی از جمله بسکتبال، مینی فوتبال و والیبال ساحلی است و خدمات ماساژ نیز همه روزه در دسترس مهمانان قرار می گیرد

خدمات رفاهی هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

وجود فضای باز در محوطه بیرونی هتل و بعلاوه قرار گیری آن در نزدیکی ساحل یکی از مهم ترین مزیت های این هتل 5 ستاره به شمار می رود. مهمانان هتل توپکاپی پالاس می توانند از امکانات دسترسی به ساحل خصوصی برخوردار باشند و بعلاوه تراس و باغ نیز برای مهمانان موجود می باشد. با اقامت در هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) احتیاجی به نگرانی در خصوص وعده های غذاهایی و کافه نمی باشد، چرا که در این مجموعه رستوران و کافی شاپ با کیفیت وجود دارد و بعلاوه بچه ها نیز می توانند از بوفه مناسب بچه ها استفاده نمایند. رستوران های موجود در هتل منوی جداگانه ای را برای بچه ها و افرادی که دارای رژیم می باشند در نظر گرفته است که در صورت احتیاج می توانید از آن ها استفاده نمایید.

همان طور که اشاره نمودیم، در همه بخش های هتل می توانید از وای رایگان استفاده نمایید و پارکینگ خصوصی و ایمن نیز به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار می گیرد. خدمات پذیرش به صورت 24 ساعته به مهمانان خدمات رسانی می نمایند و در صورت احتیاج برای مهمانان کمد و انبار چمدان در نظر گرفته شده است. امکانات تبدیل ارز در این هتل در دسترس مهمانان می باشد و بعلاوه نظافت روزانه در همه بخش های هتل برقرار است. در صورتی که قصد استفاده از پرس کت و شلوار و یا سرویس اتو را داشته باشید می توانید با احتساب هزینه های اضافی از این امکانات بهره مند شوید و از خدمات خشک شویی نیز در صورت احتیاج می توانید با پرداخت هزینه استفاده نمایید.

  • برگزاری جلسه و ضیافت های شما در هتل توپکاپی پالاس

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در مسافرت ها هم می خواهید به کارهای خود رسیدگی کنید، هتل سواندور توپکاپی پالاس این فرصت را برای شما فراهم آورده است که با پرداخت هزینه از امکانات برگزاری جلسه و ضیافت برخوردار شوید و یا از فکس و فتوکپی استفاده نمایید.

از لحاظ ایمنی، هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) خیال مهمانان خود را راحت نموده است، چرا که در قسمت های مختلف هتل کپسول های آتش نشانی به جهت جلوگیری از آتش سوزی واقع شده اند و بعلاوه دوربین های مدار بسته در قسمت های بیرونی هتل و فضاهای مشترک قرار داده شده تا امنیت افراد مقیم در هتل را تضمین کند. آلارم دود و هشدار امنیتی کاملاً دقیق در اتاق ها و بخش های مختلف هتل در دسترس می باشد و نگهبانی نیز به صورت 24 ساعته در هتل برقرار می باشد.

  • بعضی دیگر از امکانات هتل سواندور توپکاپی پالاس

هتل سواندور توپکاپی پالاس یک فروشگاه بزرگ را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که می توانید تقریباً هر چیزی را که احتیاج داشته باشید را از آن تهیه نمایید. بعلاوه یک سالن استراحت مشترک و قسمتی برای افراد سیگاری در این مجموعه در دسترس می باشد و تمامی بخش های این مجموعه دارای تهویه مطبوع مناسب بوده و سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز در فصول مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از جمله امکاناتی که برای مهمانان معلول در نظر گرفته شده است می توان به سرویس اتاق مخصوص، سیم اضطراری حمام، سینک پایین، توالت مرتفع، توالت با ریل دستگیره و مکان هایی با قابلیت دسترسی با ویلچر اشاره نمود. بعلاوه خوب است بدانید که کارکنان هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) به زبان هایی از جمله آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و در ارتباط برقرار کردن با مهمانان حرفه ای می باشند.

امکانات تفریحی هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace)

از جمله امکانات ویژه این هتل که از محبوبیت بسیاری در بین مهمانان نیز برخوردار است، وجود چندین استخر مجهز رو باز و سرپوشیده در این مجموعه می باشد. همه این استخرها دارای امکانات بسیار مناسبی بوده و می توانید در کنار شنا از نوشیدنی های بار نوشیدنی مجهز واقع در کنار استخر هم لذت ببرید. استخر آبگرم به همراه استخر بچه ها نیز در مجموعه آبی هتل توپکاپی پالاس قرار دارند و فضایی به عنوان رختکن نیز در نظر گرفته شده است.

با اقامت در این هتل می توانید زمانی از روز را به ورزش و تناسب اندام در باشگاه تناسب اندام این هتل اختصاص دهید و در کنار مربی شخصی خود به صورت اصولی ورزش کنید. کلاس های یوگا در هتل دایر می باشند و خدمات ماساژ از جمله ماساژ بدن و دست نیز با پرداخت هزینه های اضافی در دسترس همه مهمانان قرار خواهند گرفت.

با اقامت در این هتل پیشنهاد می دهیم بهره مندی از خدمات و امکانات سالن مجهز اسپا و سونا را از دست ندهید. در این مرکز روش های مختلفی از ماساژ به علاقه مندان ارائه می گردد و بعلاوه خدمات درمانی پوست و مو نیز به صورت تخصصی در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت. حمام ترکی یکی از جاذبه های کشور ترکیه است که در سفر خود به آنتالیا می توانید آن را در هتل سواندور توپکاپی پالاس به صورت اصیل و سنتی تجربه نمایید.

در کنار همه تفریحات آبی و اسپا، ورزش های مجذوب کننده دیگری نیز در این هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرند که شامل ایروبیک، تنیس، پینگ پونگ، بولینگ، موج سواری ورزش های متنوع دیگر می باشند که فرصت خوبی برای ثبت خاطرات به یاد ماندنی با دوستان به شمار می آید.

رستوران های هتل سواندور توپکاپی پالاس

بدون شک یکی از مجذوب کنندهیت های سفر به ترکیه صرف غذاهای لذیذ این کشور می باشد. با اقامت در هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) می توانید در رستوران محبوب این هتل با نان رستوران هونکار، انواع غذاهای آمریکایی، ترکی، محلی، اروپایی و گریل/BBQ را برای وعده های صبحانه، نهار و شام میل کنید. این رستوران ها دارای منوی بوفه می باشند و غذاهایی با کیفیتی برابر با برترین کیفیت های جهانی را برای مهمانان خود سرو می نمایند.

امکانات اتاق های هتل سواندور توپکاپی پالاس

در صورتی که در پی اقامت در اتاق ها و سوئیت های با کیفیت به همراه طراحی و دیزاین منحصر به فرد هستید، اقامت در اتاق ها و سوئیت های هتل سواندور توپکاپی پالاس می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به حساب بیایند. اتاق های این هتل دارای ابعاد مختلف و در طراحی های متنوعی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. با این حال، همه این اتاق ها دارای امکانات رفاهی کاملی هستند که می تواند سفر شما را به تجربه ای لذت بخش تبدیل نماید.

همه اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع کار آمد به همراه حمام خصوصی و تلویزیون صفحه تخت می باشند. اتاق ها و سوئیت های هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace) عایق صدا هستند و یک مینی بار نوشیدنی مجهز در همه آن ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

بعلاوه در صورتی که علاقه مند باشید می توانید در اتاق هایی که دارای بالکن به همراه چشم اندازی زیبا از دریا و ساحل هستند اقامت کنید. از نظر امکانات داخلی، تمامی وسایل مورد احتیاج در حمام و سرویس بهداشتی اعم از وان یا دوش، حوله و دمپایی، سشوار و وسایل بهداشتی برای همه اتاق ها در نظر گرفته شده است. برای دسترسی به طبقات بالاتر هتل می توانید از آسانسور استفاده نمایید، بعلاوه امکانات ایمنی نیز در همه اتاق ها وجود دارد. به تعداد افراد مقیم در اتاق ها کمدهایی در نظر گرفته شده است و کف اتاق ها با استفاده از پارکت های چوبی فرش شده است.

وسایل اتو و وسایل گرمایشی به همراه امکاناتی مانند کتری برقی، تلفن، دستگاه های تصفیه هوا، جا لباسی، سرویس بیدار باش و اتاق های ویژه برای اقامت مهمان نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

انواع اتاق های هتل سواندور توپکاپی پالاس (هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace)

  • اتاق دولوکس یک نفره : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره می باشد و پذیرای 1 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق سه نفره دولوکس : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 1 تخت دونفره می باشد و پذیرای 3 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق خانوادگی لوکس : این اتاق دارای 2 تخت دو نفره و 1 تخت کویین می باشد و پذیرای 4 مهمانان است.
  • اتاق لوکس خانواده : این اتاق دارای 2 تخت دو نفره و 1 تخت کویین می باشد و پذیرای 3 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق خانوادگی دولوکس دوبلکس : این اتاق دارای 2 تخت دو نفره و 1 تخت کویین می باشد و پذیرای 3 مهمانان بزرگ سال و 2 مهمان خردسال است.
  • اتاق دو نفره سوپریور دولوکس : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو می باشد و پذیرای 2 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق سه نفره سوپریور لوکس : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره می باشد و پذیرای 3 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق خانواده لوکس : این اتاق دارای 2 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره می باشد و پذیرای 3 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق خانواده لوکس گاردن : این اتاق دارای 2 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره می باشد و پذیرای 4 مهمانان است.
  • اتاق یک نفره به همراه امکانات مناسب برای دسترسی معلولان : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره می باشد و پذیرای 1 مهمانان بزرگ سال است.
  • اتاق دو نفره به همراه امکانات مناسب برای معلولین : این اتاق دارای 1 تخت یک نفره می باشد و پذیرای 2 مهمانان بزرگ سال است.
  • اتاق دولوکس : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره می باشد و پذیرای 2 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق خانوادگی دولوکس دوبلکس : این اتاق دارای 2 تخت دو نفره و 1 تخت کویین می باشد و پذیرای 4 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق سوپریور دولوکس : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو می باشد و پذیرای 2 مهمانان بزرگ سال و 2 مهمان خردسال است.
  • سوئیت با استخر اختصاصی : این سوئیت دارای 3 اتاق خواب مجزا می باشد که در هر کدام به ترتیب 1 تخت کویین، 2 تخت دو نفره و 1 مبل تختخواب شو واقع شده است و پذیرای 5 مهمانان بزرگ سال و 1 مهمان خردسال است.
  • اتاق سوپریور دو نفره : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو می باشد و پذیرای 2 مهمانان بزرگ سال و 2 مهمان خردسال است.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری آنتالیا

اگر قصد داشته باشید تا در هتل سواندور توپکاپی پالاس اقامتی رویایی را تجربه نمایید، بهتر است با فاصله بعضی از مهم ترین مراکز شهر آنتالیا از این هتل آشنا باشید تا بتوانید در صورت علاقه مندی از مراکز تماشای و تاریخی نزدیک به این هتل تماشا نمایید و یا از فروشگاه های اطراف خرید کنید. آنتالیوم پریمیوم مال لارا کوندو در فاصله 3.1 کیلومتری و باشگاه ملی گلف در فاصله 6.5 کیلومتری هتل واقع شده اند. پارک محبوب سرزمین افسانه ها هم در 8.2 کیلومتری هتل واقع شده است که یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا به شمار میرود. باغ تحمل و باشگاه گلف کاریا هر کدام در حدود 8.6 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

آبشار کورشونلو و پارک طبیعی و دروازه هادریان که از محبوب ترین جاذبه های تماشای آنتالیا به شمار می آیند در 18.7 کیلومتری این هتل واقع شده اند و برج ساعت نیز 19 کیلومتر با هتل فاصله خواهد داشت. شهر قدیمی مارینا که یکی از تماشای ترین جاذبه های شهر آنتالیا می باشد با هتل سواندور توپکاپی پالاس حدود 19 کیلومتر فاصله دارد که می توانید با استفاده از تاکسی یا اتوبوس به این منطقه تماشای دسترسی پیدا کنید. فرودگاه آنتالیا در 11.9 کیلومتری هتل توپکاپی پالاس واقع شده است و شما می توانید به راحتی با سرویس رفت و برگشت هتل خود را به فرودگاه آنتالیا برسانید،.

در ادامه قصد داریم مدت زمان فواصل جاذبه ها و فرودگاه به هتل Swandor Hotels & اقامتگاه Topkapi Palace با تاکسی رو آنالیز کنیم:

  1. آنتالیوم پرمیوم مال لارا/کوندو : 5 دقیقه
  2. باشگاه ملی گلف : 10 دقیقه
  3. باشگاه گلف آنتالیا : 13 دقیقه
  4. باشگاه گلف کایا ایگلز : 14 دقیقه
  5. پارک موضوعی سرزمین افسانه ها : 13 دقیقه
  6. باغ صبر و تحمل : 12 دقیقه
  7. باشگاه گلف کاریا : 16 دقیقه
  8. زمین گلف فالدو کورنلیا گلف : 17 دقیقه
  9. آبشار کورسونلو و پارک طبیعی : 24 دقیقه
  10. دروازه هادریان : 38 دقیقه
  11. برج ساعت : 45 دقیقه
  12. مارینا شهر قدیمی : 37 دقیقه
  13. ساحل عمومی کندو: 6 دقیقه
  14. ساحل کادریه : 14 دقیقه
  15. لارا هالک پلاجی : 29 دقیقه
  16. فرودگاه آنتالیا : 21 دقیقه

سؤالات متداول

هتل سواندور توپکاپی پالاس تا مرکز لارا چقدر فاصله دارد؟

این هتل 3.1 کیلومتر از مرکز لارا فاصله دارد.

چگونه از نزدیک ترین فرودگاه به می توان به هتل سواندور توپکاپی پالاس دسترسی پیدا کرد ؟

از نزدیک ترین فرودگاه، می توانید با استفاده از تاکسی در مدت زمان 20 دقیقه به هتل دسترسی پیدا کنید.

آیا امکانات استخر در هتل سواندور توپکاپی پالاس وجود دارد؟

بله این هتل دارای استخرهای مجهز می باشد.

در هتل سواندور توپکاپی پالاس چه نوع صبحانه ای سرو می گردد؟

انواع صبحانه هایی که در هتل سواندور توپکاپی پالاس سرو می شوند عبارت اند از :

  • بین المللی
  • گیاهی
  • وگان
  • حلال
  • بدون گلوتن
  • آمریکایی
  • بوفه

ساعت ورود و خروج هتل سواندور توپکاپی پالاس چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 14:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 امکان پذیر است.

هزینه اقامت در هتل سواندور توپکاپی پالاس چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل بسته به نوع اقامت و تعداد مهمانان متغیر می باشد.

آیا امکانات پارکینگ در هتل سواندور توپکاپی پالاس وجود دارد؟

بله پارکینگ ایمن و اختصاصی برای مهمانان هتل سواندور توپکاپی پالاس در نظر گرفته شده است.

آیا هتل سواندور توپکاپی پالاس مکان خوبی برای اقامت خانوادگی می باشد؟

بله این هتل یکی از اقامتگاه های محبوب در بین خانواده ها و زوج ها به شمار می رود.

چه نوع اتاق هایی برای رزرو در هتل سواندور توپکاپی پالاس در دسترس می باشند؟

اتاق های خانوادگی، سوئیت، دو نفره، سه نفره و تک نفره در هتل قابل رزرو می باشند.

هتل سواندور توپکاپی پالاس چقدر به ساحل نزدیک است؟

نزدیک ترین ساحل تنها 450 متر از هتل فاصله دارد.

آیا هتل سواندور توپکاپی پالاس دارای رستوران است؟

بله این هتل دارای یک رستوران با کیفیت و لوکس با نام رستوران هونکار می باشد.

نتیجه گیری

در این راهنما با هتل 5 ستاره و لوکس سواندور توپکاپی پالاس آشنا شدیم و شما می توانید با در نظر گرفتن این اطلاعات و آشنایی با همه امکانات و اتاق های هتل، با اطمینان بیشتری اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو نمایید و تجربه رضایت بخشی از سفر خود به آنتالیا را کسب کنید. بعلاوه شما این فرصت را دارید تا با استفاده از راهنماهای سایت خبرنگاران در خصوص سایر هتل ها و اقامتگاه های ترکیه و آنتالیا اطلاعات مورد احتیاج خود را کسب نمایید و سپس اقدام به سفر کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2347

به "معرفی کامل هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید