نتفلیکس تیزر سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را اشتباهی لو داد

به گزارش تور آلمان ارزان، بخش پرتغالی نتفلیکس رسما سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را معرفی کرد. این سریال انیمیشنی با حضور شخصیت هایی همچون لیان اسکات کندی و کلر ردفیلد در سال 2021 پخش خواهد شد.

نتفلیکس تیزر سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را اشتباهی لو داد

این طور که پیداست نتفلیکس برای توسعه فیلم ها و سریال های سری رزیدنت اویل برنامه های زیادی دارد. پس از تأیید ساخت سریال رزیدنت اویل بر اساس زندگی دختران آلبرت وسکر، بخش پرتغالی نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه انیمیشن سریالی رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را معرفی کرد. بر اساس آنچه در این تیزر دیدیم، لیان اسکات کندی و کلر ردفیلد شخصیت های اصلی مجموعه جدید رزیدنت اویل خواهند بود و در سال 2021 باید شاهد پخش این اثر باشیم.

شایان ذکر است ساعاتی پس از انتشار تیزر اشاره شده در کانال یوتیوب نتفلیکس پرتغال، این ویدیو حذف شد و تا به این ساعت نتفلیکس این تیزر را دوباره بارگذاری نکرده است. احتمالا این کمپانی قصد داشته طی روزهای آینده انیمیشن سریالی رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را رسما معرفی کند و انتشار زود هنگام تیزر آن در کانال نتفلیکس پرتغال یک اشتباه سهوی بوده است.

  • تریلر جدید رزیدنت اویل 8 از جو ترسناک بازی می گوید

داستان سریال رزیدنت اویل که توسط نتفلیکس در دست ساخت است در دو خط زمانی متفاوت روایت می شود و قرار است ضمن پایبندی به اتفاقات و المان های سری بازی های رزیدنت اویل، بخش های دیده نشده ای از زندگی شخصیت های اصلی این مجموعه را به تصویر بکشد. در خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی نتفلیکس برای سریال رزیدنت اویل این چنین آمده است: در خط زمانی نخست جید و بیلی 14 ساله به شهر جدید راکون منتقل می شوند. یک شهر مصنوعی، نظامی و خشک که سنخیتی با روحیات متلاطم این دخترها در بحبوحه بلوغشان ندارد. هرچه از حضور خواهران وسکر در شهر جدید راکون می گذرد، آن ها بیشتر متوجه اعمال و اسرار تاریک و ضدبشری پدرشان می شوند؛ فعالیت هایی که می توانند نسل بشر را منقرض کند. در خط زمانی دوم، تمرکز روی جید خواهد بود و او در یک دنیای زامبی محور ضمن مبارزه با این موجودات جهش یافته خطرناک و عبور از چالش های پیش رویش، می بایست با سایه گذشته تاریک خود هم بجنگد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1443

به "نتفلیکس تیزر سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را اشتباهی لو داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نتفلیکس تیزر سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را اشتباهی لو داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس تیزر سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت را اشتباهی لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید