نسخه موبایل فورتزا به اسم فورتزا استریت معرفی گردید

به گزارش تور آلمان ارزان، مایکروسافت برنامه دارد تا بهترین بازی های مسابقه ای حال حاضر یعنی مجموعه بازی های فورتزا را به پلتفرم های موبایل بیاورد. بازی فورتزا استریت (Forza Street) در حال حاضر روی فروشگاه ویندوز و برای پلتفرم ویندوز 10 عرضه شده، ولی در واقع یک بازی موبایل است که به صورت رایگان و به زودی روی پلتفرم های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

نسخه موبایل فورتزا به اسم فورتزا استریت معرفی گردید

از نظر روند، بازی فورتزا استریت کاملا با آنچه در دیگر شماره های فورتزا دیده اید، فرق می نماید. همه چیز بازی با در نظر دریافت پلتفرم موبایل ساخته شده است و در واقع بازی سیستم کنترل بسیار ساده ای دارد؛ طوری که برای مثال با چیزی مثل بازی های نید فور اسپید موبایل یا آسفالت طرف نیستید.

در فورتزا استریت فقط باید در استفاده از پدال های گاز، ترمز و هم چنین بوست، زمان بندی درستی داشته باشید. مسابقه های بازی یک دقیقه ای هستند و طوری طراحی شده اند که بتوانید سریع آن ها را تمام کنید؛ دقیقا چیزی که از یک بازی موبایل انتظار می رود. با این حال، بازی یک بخش داستانی و مرحله ای هم دارد.

با انجام مسابقه ها در بازی، خودروهای بیشتری دریافت می کنید و می توانید آن ها را ارتقا دهید.

می توانید همین حالا Forza Street را روی فروشگاه ویندوز دانلود کنید. زمان عرضه نسخه های اندروید و iOS این بازی تعیین نیست.

در ادامه می توانید تریلر رونمایی بازی فورتزا استریت را ببینید

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 321

به "نسخه موبایل فورتزا به اسم فورتزا استریت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل فورتزا به اسم فورتزا استریت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید