هدف کشور اندونزی توسعه روابط گردشگری با ایران است

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: سفیر اندونزی گفت: کشور ایران دارای ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه مالی و گردشگری است که هدف ما از برقراری ارتباط با ایران نه تنها برقرای روابط تجاری بلکه توسعه و برقرای روابط گردشگری با ایران است.

هدف کشور اندونزی توسعه روابط گردشگری با ایران است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، دیان ویرنجوریت امروز در سفر خود به استان لرستان و در دیدار با استاندار لرستان اظهار کرد: ایران یکی از پرظرفیت ترین کشورهای جهان است که ما به دنبال برقرار ارتباط تجاری با این کشور هستیم و برای این هدف به دنبال شناسائی ظرفیت های کشور ایران برای برقرای ارتباط قوی تجاری هستیم.

وی اضافه نمود: من از زمانی که به ایران آمده ام توانسته ام در راستای بهبود روابط تجاری ایران و اندونزی به استان تبریز سفر کنم و در روند این سفر یک گروه تجاری را برای گسترش روابط با ایران و به ویژه این استان را به شهر تبریز وارد کنم.

ویرنجوریت توضیح داد: استان لرستان با توجه به آن چه که من در این استان شاهد بوده ام دارای زیبائی های ویژه و منحصر به فردی است که امیدوارم در آینده ای نزدیک زمینه گسترش روابط تجاری را در این استان فراهم کنم و برای این منظور یک گروه تجاری را وارد این استان با ظرفیت کنم.

سفیر اندونزی بیان نمود: ما در ایران و به ویژه در لرستان به دلیل وجود ظرفیت های بالا به دنبال برقراری روابط تنگاتنگ تجاری و راه اندازی توریسم و توسعه روابط گردشگری بین دو کشور هستیم.

وی اظهار کرد: بنا بر آن چه که از لرستان به ما معرفی شده است این استان در زمینه فراوری سنگ های ساختمانی و همچنین فراوری محصولات کشاورزی یکی از استان های پرظرفیت ایران است که ما تمایل داریم در این زمینه ها با این استان رابطه برقرار کنیم.

سفیر اندونزی اضافه نمود: همچنین اندونزی از نظر فراوری محصولاتی مانند روغن، لاستیک و دستمال کاغذی در جهان یک قطب بزرگ محسوب می گردد که با توجه به وضعیت صنعت در ایران آماده همکاری و برقراری روابط بسیار خوب با ایران هستیم و در این راستا به دنبال شناخت ظرفیت های این کشور و معرفی بیشتر ظرفیت های اندونزی به این کشور هستیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 468

به "هدف کشور اندونزی توسعه روابط گردشگری با ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف کشور اندونزی توسعه روابط گردشگری با ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید