هشدار درباره سفر به ترکیه به خاطر شیوع یک بیماری خطرناک ، مسافران این شهر ترکیه بیشتر مبتلا شده اند

به گزارش تور آلمان ارزان، دولت انگلیس ضمناً هشدار نسبت به سفر به ترکیه از شهروندان این کشور خواسته تا به خاطر شیوع یک بیماری گوارشی خطرناک بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

هشدار درباره سفر به ترکیه به خاطر شیوع یک بیماری خطرناک ، مسافران این شهر ترکیه بیشتر مبتلا شده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی رکورد، دولت انگلیس به کسانی که قصد دارند به ترکیه سفر نمایند، هشدار داده به خاطر شیوع یک بیماری خطرناک، مراقب سلامتی خود باشند و مسائل بهداشتی را با جدیت رعایت نمایند.

گفته می گردد؛ بیماری مذکور که مربوط به باکتری سالمونلا است و دستگاه گوارش را درگیر می نماید، در بسیاری از تفرجگاه های ترکیه مشاهده شده و بنا به اعلام سازمان خدمات ملی بهداشت انگلیس، تا به امروز 241 مورد از این بیماری در مسافرانی که از ترکیه بازگشته اند، مشاهده شده و تحقیقاتی در این زمینه به جریان افتاده است.

بنا به اعلام آژانس امنیت بهداشتی انگلیس بیشتر کسانی که در این کشور به بیماری مذکور دچار شده اند، در منطقه آنتالیای ترکیه حضور داشته و یا به این شهر سفر نموده بودند.

تحقیقات اجرا شده نشان می دهد بیشتر موارد بیماری مربوط به کسانی بوده که در هتل های با غذای سلف سرویس اقامت داشته اند، بوده است.

بنا به اعلام مقامات انگلیسی هنوز منشأ بیماری مذکور یافت نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. از شهروندان انگلیسی خواسته شده در صورتی که به ترکیه سفر می نمایند، مراقبت بیشتری را نسبت به مصرف غذا در پیش بگیرند و مرتب دست های خود را به خصوص پس از استفاده از سرویس های بهداشتی بشویند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2502

به "هشدار درباره سفر به ترکیه به خاطر شیوع یک بیماری خطرناک ، مسافران این شهر ترکیه بیشتر مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره سفر به ترکیه به خاطر شیوع یک بیماری خطرناک ، مسافران این شهر ترکیه بیشتر مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید