هشدار پلیس ؛ خطر جانی در کمین معتادان ، افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به مصرف کنندگان مواد مخدر به دلیل شرایط کرونایی فعلی و تقلب های توزیع کنندگان مواد مخدر در فراوری این مواد با ناخالصی های خطرناک هشدار داد.

هشدار پلیس ؛ خطر جانی در کمین معتادان ، افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سردار محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر امروز دوشنبه 18 فروردین گفت: محدود شدن ترددها و برخوردهای پلیس باعث شده قیمت مواد مخدر در استان های مختلف افزایش یابد. از سوی دیگر، فروشندگان برای فروش مواد مخدر ناخالصی هایی در مواد استفاده می نمایند که برای مصرف نمایندگان بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: قیمت مواد مخدر از آنجایی در استان های مختلف افزایش یافته که ترددها محدود شده و انتقال مواد مخدر به نقاط مختلف کشور را سخت تر نموده است.

زاهدیان در شرح این مطلب اضافه نمود: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد بیشتر شده است چراکه برخورد پلیس و محدودیت در ترددها سبب شده مواد مخدر به دست توزیع نمایندگان نرسد.

وی ادامه داد: فروشندگان برای حفظ بازار خود قیمت مواد مخدر را به گونه ای نگه داشته اند که مصرف نمایندگان، مواد مخدر مورد احتیاج خود را تامین نمایند. براین اساس از ناخالصی هایی در فراوری مواد مخدر استفاده می نمایند که برای سلامت افراد بسیار خطرناک است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هشدار به مصرف نمایندگان مواد مخدر گفت: در شرایط فعلی که فروشندگان مواد مخدر در ساخت مواد مخدر از ناخالصی هایی استفاده می نمایند، بهتر است مصرف نمایندگان در این شرایط رفتار درست را در پیش بگیرند.

زاهدیان اضافه نمود: بهترین راه این است که مصرف نمایندگان مواد مخدر در شرایط فعلی به مراکز درمانی مراجعه نموده و با استفاده از درمان، اعتیاد خود را کنار بگذارند تا سلامتی خود را حفظ نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1129

به "هشدار پلیس ؛ خطر جانی در کمین معتادان ، افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس ؛ خطر جانی در کمین معتادان ، افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید