هیچ ردی از سها رضانژاد پیدا نشد

به گزارش تور آلمان ارزان، پنجشنبه چهاردهم تیرماه سها رضانژاد به همراه گروه 20 نفره از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، او از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت .

هیچ ردی از سها رضانژاد پیدا نشد

دوازده روز از گم شدن سها رضانژاد می گذرد اما جست وجوها در منطقه جان نمای گلستان همچنان ادامه دارد. فرماندار کردکوی با اشاره به آخرین وضع طبیعت گرد گمشده در ارتفاعات جهان نما، می گوید: نیروهای متخصص در مدت 12روز، کل منطقه ای را که این دختر گم شده بود به طور کامل جست وجو کردند اما هیچ اثری از او یافت نشده است.

در حال حاضر عملیات جست وجو متوقف شده و تمرکز بر روی گزینه های دیگر ازجمله امنیتی است. نیروی انتظامی بازپرسی از تمامی افرادی که همراه این دختر در گروه طبیعت گردی بودند در دستور کار قرار داده است. با افراد و گروه های دیگری که آن زمان در منطقه حضور داشتند نیز صحبت شده است. تمامی روستاهای اطراف نیز با حضور نیروهای امنیتی بررسی شده اما تا به امروز اثری از او یافت نشده است.

پنجشنبه چهاردهم تیرماه سها رضانژاد به همراه گروه 20 نفره از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، او از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت .

منبع: شهروند

منبع: چمدان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1353

به "هیچ ردی از سها رضانژاد پیدا نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ ردی از سها رضانژاد پیدا نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید