معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی

به گزارش تور آلمان ارزان، آشنایی با شرکت هواپیمایی چین جنوبی

یکی از قدرتمند ترین شرکت ها و ناوگان های هواپیمایی در قاره آسیا، در کشور چین واقع شده است. این ایر لاین به تمامی قاره های دنیا پرواز دارد بسیار فعال و گسترده است. نام این ایرلاین معروف و بزرگ، هواپیمایی چین جنوبی(中国南方航空公司) نام دارد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم به معرفی و آنالیز شرکت هواپیمایی چین جنوبی بپردازیم.

معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اطلاعات و تاریخچه شرکت هواپیمایی چین جنوبی

شرکت هواپیمایی چاینا ساترن در اول ژوئیه سال 1988 در پی بهبود و بازسازی سازمان هواپیمایی چین و چند شرکت هواپیمایی دیگر تاسیس شد. این ایر لاین یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی و دارای یکی از مجهز ترین ناوگان های دنیا است. با ثبت رکورد های بالای جا به جایی مسافران در سال های متمادی چاینا ساترن توانسته است تا بزرگ ترین شرکت هوایی آسیایی و سومین در دنیا باشد. ششمین ایرلاین بزرگ دنیا بودن، جایگاهی نیست که به آسانی برای این ایرلاین به وجود آمده باشد. در حال حضر چین جنوبی دارای بیش از 700 فروند هواپیمای مختلف است. در حال حاضر بیش از 200 مقصد در سراسر دنیا و بین 5 قاره را شرکت هواپیمایی جنوب چین پوشش هوایی، هم از نوع مسافری و هم از نظر باربری قرار داده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گوانگ ژو کشور چین واقع شده است. فرودگاه هایی که قطب اصلی و مرکزی چاینا ساترن ایرلاین هستند، عبارتند از: فرودگاه بین المللی گوآگ ژو و فرودگاه بین المللی اورومچی دیووپو.

در حال حاضر سهام چاینا ساترن در 3 بازار بزرگ بورس دنیا یعنی؛ بازار بورس نیویورک، بورس شانگهای و بورس اوراق بهادار هنگ کنگ معامله می شود. جالب است بدانید که این شرکت متعلق به دولت چین است اما شرکت های خارجی هم اجازه سرمایه گذاری در این شرکت را دارند. طبق آماری که درباره فعالیت های این شرکت منتشر شده است، در سال 2014 بیش از 100 میلیون مسافر را در سراسر دنیا، چاینا ساترن جا به جا نموده است. با این تعداد جا به جایی مسافر بی شک این ایر لاین جزء بزرگان صنعت هوایی دنیا و قاره آسیا به حساب می آید. این شرکت در طول روز بیش از 2000 پرواز به اکثر نقاط مختلف در دنیا و کشور دارد. چاینا ساترن برای 3 سال پیاپی، در فهرست 50 شرکت برتر با تابعیت چینی در مجله معروف فورچن معرفی شده است. یکی از مقصد های این شرکت هواپیمایی، ایران است. تنها شهری که این هواپیمایی در ایران در آن پرواز دارد تهران و فرودگاه امام خمینی است.

از جمله مقصد های این ایر لاین می توان به کشورهای فرانسه، ایتالیا، هلند، گرجستان، آذربایجان، استرالیا، کره جنوبی فویتنام، هند، ژاپن، مالدیو، سنگاپور، ازبکستان، هنگ کنگ، کنیا، کانادا، امارات متحده، عربستان، … و بسیاری از کشور های دیگر هستند. در حال حاضر این ایرلاین، 127 مقصد داخلی در چین را نیز پشتیبانی می نماید. یکی از سانحه هایی که برای این شرکت هواپیمایی به وجود آمد در سال 1997 بود که به دلیل بدی آب و هوا به وقوع پیوست. با وجود کوشش های دو خلبان برای کنترل هواپیما، حادثه بزرگی پیش آمد و در نتیجه 35 نفر از سرنشینان این هواپیما کشته شدند.

مشخصات شرکت هواپیمایی چین جنوبی

نام کامل شرکت هواپیمایی چین جنوبی: China Southern Airlines

کد یاتا: CZ

کد ایکائو: CSN

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی چین جنوبی: www.csair.com

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی چین جنوبی

کلاس اکونومی: از جمله هواپیماهایی که در پروازهای کلاس اکونومی به کار برده می شوند می توان از: ایرباس 380، بوئینگ 787 و ایرباس 330 نام برد. در این کلاس پرواز راحتی فیزیکی مسافر در درجه اول اهمیت قرار گرفته است. در طول پرواز شما می توانید از تمامی امکانات تفریحی که برای مسافران در نظر گرفته شده است، بدون محدودیت بهره ببرید. مانیتورهای مخصوص هر مسافر این امکان را به شما می دهد که با استفاده از پورت های ورودی و خروجی بتوانید از امکانت الکترونیکی آن بهره ببرید. شما می توانید قبل از رزرو و یا خرید بلیط خود به سایت شرکت هواپیمایی چاینا ساترن مراجعه نموده و امکانات مورد احتیاج خود را از قبل سفارش بدهید.

کلاس پرمیوم اکونومی: از نظر تجهیزات پرواز این کلاس پروازی امکاناتی همچون فضای بیشتر برای انعطاف پذیری جایگاه ها در اختیار دارد. همچنین لگ روم های پرمیوم اکونومی، 4 تا 7 اینچ بیشتر از کلاس اکونومی انعطاف پذیری دارند. از جمله امکانات این کلاس پروازی می توانیم به این موارد اشاره کنیم: چک این مخصوص برای پرواز، حمل و بسته بندی مخصوص بار و چمدان.

کلاس بیزینس: دراین کلاس پروازی هم به طور معمول از هواپیماهای ایرباس 380، بوئینگ 787، ایرباس 330 استفاده می شود. در طراحی جایگاه های بیزنس کلاس، تکنولوژی فقط در راه راحتی و آسودگی مسافران در طول پرواز به کار گرفته شده است. جایگاه های این کلاس پروازی این امکان را دارند تا در صورت دلخواه به یک تخت کاملا صاف تبدیل شوند. شما در طول پرواز می توانید از فضای خصوصی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را ببرید. در واقع شما در جایگاه های بیزینسی در مقایسه با کلاس اکونومی، گویی فضای 2 جایگاه را در اختیار دارید. مانیتورهای مخصوص، شارژر لپ تاپ و گوشی، پورت های ورودی و خروجی USB از دیگر امکاناتی هستند که در این کلاس پروازی در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

فرست کلاس: همانند کلاس های پروازی قبلی، مدل هواپیماهایی که در این کلاس پروازی نیز استفاده می شود، ایرباس های 380 و 330 و همچنین بوئینگ 787 است. فضای فوق العاده خصوصی و راحت که به صورت ویژه طراحی شده است و فقط با قفل ویژه ای که کد آن را مسافر فقط می داند باز و بسته می شود، فضای استراحت بسیار بزرگ، مانیتور 23 اینچی، 6 حالت انتخابی تنظیم نور از جمله امکانات ویژه ای است که می توان برای این کلاس پروازی نام برد.

اطلاعات ضروری برای مسافرین شرکت هواپیمایی چین جنوبی

  • توجه داشته باشید که بسته به کلاس پروازی که با آن سفر خود را انجام می دهید، شما می توایند 1 یا 2 ساک دستی 5 کیلو گرمی را با خود داخل کابین هواپیما ببرید.
  • اقلام مجازی که قادر هستید با خود داخل کابین هواپیما ببرید عبارتند از: کت، چتر، دوربین کوچک، کیف دستی یا وسایل معمولی روتین همراه در سفر، … و دیگر اقلامی که در قوانین این شرکت همراه داشتنشان مسئله ای برای پرواز و یا مسافران به وجود نمی آورد.
  • منوی پذیرایی هر کلاس پروازی متفاوت است. اگر می خواهید تا در طول پرواز از شما پذیرایی شود قبل از آغاز سفر منوها را حتما آنالیز کنید.
  • شما این امکان را نیز دارید تا به وسیله وب سایت این شرکت فیلم ها، موزیک، بازی ها و دیگر سرگرمی های موجود در پرواز را آنالیز نمایید و از بین آن ها انتخاب کنید.
  • اگر با کودک سفر می کنید، قبل از سفر حتما به برنامه های ویژه بچه ها و شرایط ویژه آنان توجه کنید و سفری راحت را برای همراه کوچکتان با آسیا ساترن به وجود بیاورید.
منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 537

به "معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید