والورده: پشیمان نیستم که به مسی استراحت دادم، توانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه سویا خلق کنیم

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید از اینکه در بازی شب گذشته به فوق ستاره آرژانتینی خود استراحت داده، پشیمان نیست.

والورده: پشیمان نیستم که به مسی استراحت دادم، توانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه سویا خلق کنیم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود، سویا شد تا شرایط آبی واناری ها برای صعود به دور بعد سخت گردد، پس از این بازی گفت: در جریان نیمه اول کم و زیاد بازی را تحت کنترل داشتیم، اما سویا پیروز تر ظاهر شد و در جریان بازی بازی شان پیشرفت مان کرد. ما نتوانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه سویا خلق کنیم و از این بابت مشکل داشتیم.

والورده که در این بازی به لیونل مسی استراحت داد و به جایش خرید تازه اش یعنی کوین پرینس بواتنگ را در ترکیب اصلی گذاشت تا اولین بازی رسمی اش را برای بارسلونا انجام دهد، در مورد این تصمیمش گفت: بابت اینکه به مسی استراحت دادم، پشیمان نیستم. این کاری بود که باید انجام می دادم. استفاده از بواتنگ تصمیم ریسکی بود، اما فکر کردم که باید این کار را انجام دهم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: ما فصل گذشته تاوان کوشش مان در جام حذفی را دادیم و سال جاری سعی می کنیم بیشتر از سیستم چرخشی استفاده کنیم. من همه چیز را بررسی می کنم. ما در بعضی مناطق زمین عالی کار کردیم و در بعضی مناطق دیگر هم سویا برتر از ما بود، اما با وجود نتیجه ای که رقم خورد، به نظرم ما پیروز عمل کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 275

به "والورده: پشیمان نیستم که به مسی استراحت دادم، توانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه سویا خلق کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: پشیمان نیستم که به مسی استراحت دادم، توانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه سویا خلق کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید