طرفداران بارسلونا طرف ویدال را گرفتند و والورده را هو کردند

به گزارش تور آلمان ارزان، طرفداران بارسلونا نارضایتی خود را از رویکردی که سرمربی این تیم در قبال هافبک شیلیایی تیم در پیش گرفته است، نشان دادند.

طرفداران بارسلونا طرف ویدال را گرفتند و والورده را هو کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، آرتورو ویدال شاید در بارسلونا بازیکن تازه واردی باشد اما در همین مدت کوتاهی که از پیوستنش به آبی و اناری های می گذرد توانسته است به مهره ای محبوب برای آنها تبدیل گردد.

او در هفته های اول لیگ در بارسلونا یک نیمکت نشین بود و آنطور که باید و شاید مورد اعتماد والورده قرار نداشت اما اکنون مدتی است که توانسته به ترکیب اصلی راه پیدا کند که البته بیشتر به خاطر بحران مصدومیت و کاهش مهره های آماده تیم است.

ویدال در بازی شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل ویارئال از ابتدا در ترکیب اصلی نهاده شد اما در نیمه دوم والورده تصمیم گرفت که او را از ترکیب خارج نموده و به جایش آلنیا را به میدان بفرستد که این تصمیم او نه خوشایند ویدال بود نه خوشایند طرفداران و آنها اعتراض خود به این موضوع را با سوت های بلند خود به اطلاع سرمربی آبی و اناری ها رساندند.

طرفداران بارسلونا به دو دلیل به ویدال علاقه دارند: یکی دشمنی او با دشمن دیرینه آنها رئال مادرید (به خاطر ناکام گذاشتن او در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بایرن مونیخ) و دیگری سبک جنگنده بازی او. به همین دلیل آنها خواستار حضور این بازیکن شیلیایی در ترکیب هستند و با نیمکت نشینی اش مخالف.

اوج اختلافات ویدال با والورده پس از خارج شدن از زمین بازی مقابل اتلتیک بیلبائو و به میدان فرستادن شدنش به میدان در دقیقه 87 بازی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان بود که واکنش تندی به آن نشان داد. او پس از بازی مقابل ومبلی در شبکه های اجتماعی پیامی دارای ایموجی (شکلک) عصبانیت گذاشت که روابطش با والورده را تیره تر از قبل کرد. با این حال مصدومیت راکیتیچ، برای والورده چاره باقی نگذاشت جز میدان دادن به راکیتیچ و اتفاقاً از آن موقع او عملکرد خوبی داشته و گل هم زده است. به همان دلیل او برای دو بازی بارسایی ها مقابل آیندهوون و ویارئال در ترکیب اصلی نهاده شد تا اینکه دوباره در بازی شب گذشته تعویض شد و با برگشتن او به نیمکت جنجالی جدید به راه افتاد. باید دید که ابراز نارضایتی ویدال و پس از آن سوت های طرفداران بارسلونا چقدر روی تصمیم های تاکتیکی والورده برای بازی های بعدی تیمش تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 239

به "طرفداران بارسلونا طرف ویدال را گرفتند و والورده را هو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران بارسلونا طرف ویدال را گرفتند و والورده را هو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید