سرانجام تصویربرداری سریال 87 متر تا 3 ماه دیگر

به گزارش تور آلمان ارزان، عوامل مجموعه تلویزیونی 87 متر این روز ها پرتلاش برای ضبط سکانس های باقی مانده از این سریال طنز هستند.

سرانجام تصویربرداری سریال 87 متر تا 3 ماه دیگر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کیانوش عیاری کارگردان این سریال با بیان اینکه هم اکنون گروه فراوری با کوشش شبانه روزی و فشار زیاد مشغول کار هستند، تاکید نمود: سعی مان بر این است که تا سه ماه آینده فیلمبرداری این سریال را به اتمام برسانیم.

کارگردان سریال روزگار قریب توضیح داد: روز تعطیل نداریم و تقریبا هر روز همه عوامل و بازیگران پشت و مقابل دوربین در حال تصویربرداری هستند امیدوارم با تمام سختی های این کار، مردم از خروجی سریال راضی باشند.

کیانوش عیاری در سرانجام گفت: هم اکنون در لوکیشن اصلی سریال یعنی خیابان نیلوفر تهران هستیم، جایی که داستان اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردّوّرانی بر سر مالکیت منزل، در آنجا رخ می دهد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می نمایند. اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروش رفته است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی ها به خانه رسیده اند و وسایل شان را در خانه گذاشته اند، اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری تعیین می گردد.

مجموعه تلویزیونی 87 متر به تهیه نمایندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45 دقیقه ای در حال فراوری است.

** شما و سیما با رنگ بوی کاملا ایرانی روی آنتن می رود

برنامه شما و سیما با تغییراتی در موسیقی و ویدئو گرافیک در فضایی کاملا ایرانی روی آنتن می رود.

برنامه شما و سیما از 18 بهمن با تغییراتی در موسیقی تیتراژ و بخش های مختلف این برنامه و تیتراژ سرانجامی پخش خواهد شد، ملودی این برنامه با برداشت از ملودی ای که در سال های گذشته در برنامه شما و سیما استفاده می شد پایه ریزی و با آهنگ سازی جدید محمد امیر ارجمند فراوری شده است.

از دیگر تغییرات شما و سیما موشن گرافیک این برنامه است که شاهد تغییرات زیادی بوده و بسته های گرافیکی برنامه هم کاری از مسعود شکر نیا است.

شما و سیما به ارائه گزارش های تصویری از برنامه ها و فعالیت های شبکه های سیما و بخش های مختلف می پردازد و پخش پشت صحنه برنامه های نمایشی و غیر نمایشی و مصاحبه با عوامل و مردم از قسمت های گوناگون این برنامه است.

یکی دیگر از تغییرات اخیر شما و سیما انعکاس بازتاب اخبار برنامه های تلویزیون در رسانه هاست که به صورت نریشن و عکس خبر ها در برنامه پخش می گردد.

همچنین برای اصول زیبایی شناسی برنامه از نظرات کارشناسان و منابع گوناگون استفاده شده است.

برنامه شما و سیما با رویکرد تعامل بیشتر مردم با سیما و ارایه تصویری جامع تر از انواع فراوریات نمایشی و غیر نمایشی معاونت سیمای سازمان صداو سیما آدینه ها پیش از ظهر از شبکه یک پخش و شنبه ها از شبکه نسیم بازپخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 953

به "سرانجام تصویربرداری سریال 87 متر تا 3 ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام تصویربرداری سریال 87 متر تا 3 ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید