کاتماکو ، سفر به مرکز همایش جادوگران

به گزارش تور آلمان ارزان، منطقه ها زیادی در جهان هستند که سحر و جادو و حرکات محیر العقول در آنها امری عادی است. از هند و چین و کشورهای جنوب شرقی آسیا، و البته کشورهای آمریکای جنوبی، منبع پرباری از سحر و جادو هستند. اگر به تماشا این حرکات عجیب و غریب و جادویی و پیشگویی های جادوگران علاقه دارید، این بار سفر به کاتماکو را به عنوان مرکز جادوگری به شما معرفی می کنیم. کاتماکو شهری در مکزیک است که هر ساله ساحران و جادوگران زیادی را به خود می بیند. این شهر در استان وراکوس مکزیک قرار گرفته است. البته اگر می خواهید همه آنها را یک جا ببینید، بهتر است در به همایش جادوگری در کاتماکو و سفر به کاتماکو بین المللی سری بزنید تا شگفتی های این شهر شما را حیرت زده کند.

کاتماکو ، سفر به مرکز همایش جادوگران

آمیخته ای از سنت و مذهب کاتولیک در جادوگری

این شهر کوچک مکزیکی را باید مرکز جادوگری دانست زیرا شواهد و مدارک زیادی برای اثبات آن وجود دارد. جادوی سفید و جادوی سیاه در این شهر رواج گسترده ای داشته است و قدمت آن به قبل از تسلط اسپانیایی ها به نیم کره غربی زمین برمی گردد؛ یعنی به دوره پیشا اسپانیایی مکزیک. در سفر به کاتماکو به جادوگران در کاتماکو به اصطلاح بروژو می گویند. این بروژو ها در بین همه افراد این شهر حتی ماموران عالی رتبه دولتی، مقام بالایی دارند و همه به امید چند جادوی کوچک از آنها برای بهبود زندگی شخصی شان هستند. شکل و شمایل مراسم سحر و جادوگری در کاتماکو از دوران پیشا اسپانیایی، با اصول مذهب کاتولیکی آمیخته شده است.

همایش جادوگری سالیانه در کاتماکو مرکز جادوگری

اگر بدون آگاهی به این شهر باصفای مکزیک سر بزنید، احتمالاً به دید یک شهر عادی در کنار یک جنگل بارانی سرسبز و یک رودخانه زیبا نگاه کنید. اما این جا مرکز جادوگری است و هر سال، در اولین آدینه ماه مارس (نیمه های اسفند ماه) همایش جادوگری بین المللی برگزار می گردد. ساحران و جادوگران مختلف از جای جای جهان به این شهر سرازیر می شوند تا چشمه ای از توانایی های خود را نشان بدهند. جهانگردان زیادی هم در پی بهبود زندگی شان با جادوی سیاه و سفیدو سفر به کاتماکو به سراغ این شهر مرکز جادوگری می آیند. در این عکس جادوگر آرسِنو ، مرد اهریمنی، را در مغازه اش در کاتِماکو، طی همایش بین المللی جادوگری در کاتماکو، به تاریخ 7مارس سال 2008 می بینید.

باز شدن بخت با جادوگری سیاه و سفید!

افراد زیادی هستند که مانند این زن، اقدام به خرید مواد جادویی مانند آب و... می نمایند تا بخت خود را در سال آینده باز نمایند و عشق خود را به دست بیاورند. این جا زنی را می بینید که درحال رد شدن از کنار تمثال های مختلفی از مرگ مقدس است که در یک مغازه جادوگری در طی جشنواره به فروش می رسد.قدمت جادوگری در کاتماکو چندین قرن است، اما این همایش جادوگری از دهه 1970 و به وسیله ساحر بزرگ، گونزالو آگوویره آغاز شده است. این جشنواره در حال حاضر پذیرای 20 جادوگر مختلف، شفادهندگان، گیاه شناسان و روان شناسان مختلف است. نزدیک به 5000 جهانگرد نیز به مرکز جادوگری در کاتماکو می آیند و میلیون ها پزو را در این شهر کوچک خرج می نمایند. زن های زیادی هم به سراغ پیشگوها می روند تا در خصوص آینده و حال آنها صحبت کند. جالب است که برای مردم محلی، آغاز سال نو را اولین آدینه مارس، یعنی زمان برگزاری همین همایش جادوگری می دانند. و مانند کریسمس، این مراسم نیز از نیمه های شب آغاز می گردد. لویی کروز، اِل ایندیو، جادوگر کاتِماکو، در حال ستایش چهار باد، که جزو مراسم آغازین این همایش است.

جادوی سیاه رایج در این همایش جادوگری

سوختن ستاره پنج پر، یکی از جادوهای سیاه برای آغاز مراسم است. در این جا حیوانات قربانی می شوند و دیگر آیین ها نیز به نام شیطان انجام می شوند. با این که قربانی کردن حیوانات در استان وراکروس مکزیک ممنوع است، اما این عمل در همایش جادوگری به طور گسترده انجام می گردد. بعد از این که حیوانات مختلف را قربانی کردند، یک جادوگر درون این ستاره پنج پر می ایستد و با شیطان ارتباط برقرار می نماید.با تمام شدن مراسم، مردم وارد غاری در همان نزدیکی می شوند و در عبادتگاه مجلل و زیبایی که در آن برای شیطان ساخته شده است، راز و احتیاج می نمایند. این عبادت نمایندگان، زندگی خود را مدیون حضور او می دانند. البته نباید فراموش کرد کاتماکو هم پر از جادوگر قلابی است. و اگر کسی به این مراسم آشنایی نداشته باشد، مسلماً گول آنها را خواهد خورد. به همین علت، همه جهانگردان باید حواسشان باشد که در سفر به کاتماکو گول هنرمندی های شیادان را نخورند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2420

به "کاتماکو ، سفر به مرکز همایش جادوگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتماکو ، سفر به مرکز همایش جادوگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید