کفاشیان: کی روش استعفا نداده و به ایران باز می شود، ویتنام به ما پاسخ منفی داد

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی روش استعفا نداده و به ایران بازخواهد گشت.

کفاشیان: کی روش استعفا نداده و به ایران باز می شود، ویتنام به ما پاسخ منفی داد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی کفاشیان در واکنش به سفر کارلوس کی روش و بعضی شایعات پیرامون استعفای این مربی گفت: کی روش برای انجام کارهای شخصی و همچنین رایزنی با بعضی تیم های برای انجام دیدار تدارکاتی با ایران راهی اروپا شده است. این مربی به هیچ عنوان استعفا نداده و ظرف 12،10 روز آینده به کشور بازخواهد گشت.

وی درباره تازه ترین نقل قول ها از کی روش که حدس درباره استعفای او را افزایش داد گفت: عصر روز دوشنبه با کی روش صحبت کردم و او گفت که اظهارات نقل شده از سوی او به شکلی که منتشر شده نبوده و به همین دلیل قرار است تا فردا اظهاراتش را برای ما ایمیل کند تا بر روی سایت فدراسیون فوتبال قرار دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال که میهمان تلفنی برنامه نود بود، تاکید نمود: از کی روش خواسته ایم تا فعلا مصاحبه نکند.

کفاشیان درباره بی عملی فدراسیون فوتبال در زمینه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی، همزمان با برگزاری دیدارهای دیگر نماینده های قاره آسیا به جام جهانی با تیم های قدرتمند اعلام کرد: پولی که در اختیار کره جنوبی، ژاپن و استرالیاست با بودجه ما قابل مقایسه نیست و آنها امکانات لازم را در این زمینه دارند. البته کی روش نیز از اینکه تیم ملی دیدار تدارکاتی ندارد ناراضی است.

وی ادامه داد: کی روش پیش از بازی با تایلند خواستار دیدار با حریفانی مشابه با این تیم شد که در این زمینه برای ویتنام و چین درخواست فرستادیم. ویتنام به ما پاسخ منفی داد و چین هم تاکنون جواب نداده و بعید هم می دانیم که پاسخ دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاداتی از کشورهای عربی نیز وجود دارد که شاید راجع به آنها فکر کنیم.

کفاشیان ابراز امیدواری کرد تا تیم ایران در 19 مهر که یکی از روزهای فیفاست دیدار تدارکاتی برگزار کند.

وی درباره دیدار با سرپرست وزارت ورزش و جوانان و احتمال حل شدن مسائل اقتصادی فدراسیون گفت: در این جلسه قول های مساعدی داده شد، ضمن آنکه ظرف این هفته یا هفته آینده با اسپانسر تیم ملی هم قرارداد امضا می کنیم و تصور می کنم با این شرایط و حمایت دولت دیگر تا جام جهانی مسائل کمتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نظر فیفا مبنی بر اینکه باشگاه ها تا 28 اردیبهشت اجازه در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش را دارند، توضیح داد: این بخشنامه فیفاست اما ما در حال رایزنی با باشگاه ها هستیم و امروز هم در همین زمینه با فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه داشتیم و قطعا تعامل لازم را میان باشگاه ها و تیم ملی ایجاد می کنیم.

کفاشیان با ابراز رضایت از کیفیت دربی گفت: من به دربی نمره خوب را می دهم. شاید انتظار این بود که این دیدار 12 گل داشته باشد اما دو تیم کوشش کردند تا گل نخورند و به ضدحملات دل بسته بودند. البته قرار است باشگاهی که بررسی بازی را در اختیار دارد آن را به فدراسیون بدهد تا عملکرد دو تیم در این دیدار تعیین گردد.

وی ادامه داد: تیم ملی هم در سه بازی پایانی خود گل نخورد و توانست گل بزند و به جام جهانی برود. در دربی هم دو تیم به خوبی توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و تنها گلزنی نکردند. با این شرایط معتقدم دو تیم عملکرد خوبی داشتند، ضمن آنکه باید استرس و فشار دربی را هم در نظر بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 477

به "کفاشیان: کی روش استعفا نداده و به ایران باز می شود، ویتنام به ما پاسخ منفی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: کی روش استعفا نداده و به ایران باز می شود، ویتنام به ما پاسخ منفی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید